January 22, 2003
Är i begrepp att byta lur då min gamla 3210 verkligen sjunger på sista versen...
Är sugen på en sån där fliptelefon och har väl mer eller mindre fastnat för Z600 och E-700.
Men jag har grymt svårt att välja vilken av dem jag ska köpa. E-700 är en gryyyyymt snygg lur. Z600 ser väl inte för ful ut, men inte alls i klass med E-700!
Har läst att E-700 tyvärr är lite sådär medans Z600 är bättre. Nu undrar jag bara vad ni som har en av dessa lurar har att säga om dem. Vad är bra? Vad är dåligt?
Vilken rekommenderar ni?
Eller nån annan lur som är bra?
Tacksam för alla tips och råd!!
//Micke
January 22, 2003
Har börjat fundera på en T610 också nu. Men E-700 är faaaan så snygg alltså!!
Vilken jäkla ångest jag har inför det här valet, har funderat i ett par månader nu inför vilken lur jag ska välja. Luren ska ju helst vara mindre än min 3210 men även vara snygg. Och E-700 är snyggare än t610, men sen bör man ju tänka på användarvänlighet och dess funktioner och allt annat som följer med respektive lur.
Och då ligger ju t610 väldigt bra till... 🙄
January 22, 2003
Är även aningen sugen på Nokias 7250i.
Vet att den inte har blue tooth, men det är ingen som jag nyttjar direkt.
Jag vill nog helt enkelt ha en bättre variant på min 3210 - lite snyggare, lite mindre, lite bättre. Och då ligger ju 7250i bra till där med.
Nån som har en sån lur? Hur är omdömet om den?
May 1, 2003
http://www.mobilforum.se/?nav=.....rt_default
här finns ju lite information om alla telefoner iaf.. kanske är nåt iaf..
January 22, 2003
September 15, 2001
Har en E700, finns ju en del grejer dom har missat ganska fett på! Tex. Om man sitter o skriver ett SMS (MMS) o de ringer så försvinner SMS:et när man trycker på lägg på lur o de sparas heller inte i nån utkorg!! Sen så är de jävligt tråkigt att man inte kan stänga av kamera ljudet men de jämmnar ut sig lite då bilderna kan bli jävligt bra med kameran.. funkar hyffsat bra att ta bilder på tex fester om man har Natttaging på... Sync progget e heller inte i topp då man inte kan göra ett piss nästan utom att kolla sin telebok o sms typ men finns ju lite kraftigare program som inte är från samsung man kan ändra nästan för mycket i 😉 .. är några grejer jag inte tagit med nu men e inget som gör så mycke!! Mitt betyg på denna tele är 8/10 och är den bästa telefon jag någonsin har hafft o testat!!
Har även hört att de ska komma en ny programvara snart så man kan gå dit man köpt den o få den uppdaterad gratis men va den gör vet jag inte, men kan alltid hoppas på att den fixar några av dom grejer som e fel!
July 16, 2003
Har också en E700, pga. att jag inte ORKADE vänta på en Z600.. Och jag håller med djfrazz om att det finns en del sak som är flopp. Men visst det är den snyggaste mobilen på marknaden. Och den mobil som ska ersätta T610 kommer att heta T630. Det som är nytt i den mot 610:an är en bätttre skärm (TFD isf. STN) och VGA kamera via interpolering samt instant message enligt "Virtual Village" konceptet.
Så om du ORKAR vänta på en Z600,, Gör det..
January 12, 2004
Det finns två skäl till varför man skulle kunna välja e700 framför z600 och det är att kameran är mycket bättre samt att e700 är snyggare. Funktionsmässigt tycker jag att z600 rockar. Har använt båda telefonerna och föredrar z600. Ett ganska viktigt skäl för mig är taltiden och där ligger e700 helt enkelt för lågt.
SE t630 kommer nångång snart (Q1) och kommer att vara snarlik t610 fast med en bättre skärm och en algoritm som ska hjälpa upp den knackiga kvaliteten på kameran från t610.
November 4, 2001
filmtips wrote: Det finns två skäl till varför man skulle kunna välja e700 framför z600 och det är att kameran är mycket bättre samt att e700 är snyggare. Funktionsmässigt tycker jag att z600 rockar. Har använt båda telefonerna och föredrar z600. Ett ganska viktigt skäl för mig är taltiden och där ligger e700 helt enkelt för lågt.
SE t630 kommer nångång snart (Q1) och kommer att vara snarlik t610 fast med en bättre skärm och en algoritm som ska hjälpa upp den knackiga kvaliteten på kameran från t610.
Verkar häftig men knappsatsen ser lite hejsan hoppsan ut.
2 Guest(s)