August 11, 2001
å det va väl skit.... cpu tempen ligger ju högre ju... 63 grader i windows nu... med alla likadana fläktar som förut... och samma höga varv på cpu fläkten som förut..... fattar inte va det e med min dator... blir galen... denna fläkt fan ska ju kyla upp te xp3400+ ju.... å att inte kunna hålla en xp2100+ på lagom nívå! det är väl skit eller?? 366 spänn åt helvete med min redan ansträngda ekonomi.... USH för AMD och TT....................... nån som har samma problem som mig??? och vad skaaaa jaaa göra??
November 15, 2002
zibbez wrote: [quote=gurk_burk]föresten är det en palomino du har?
ja det e det,,,,, vaddådå?
HAr också en palomino och en volcano 11....båda delarna suger...gick också på det där med átt den kyler en 3400+...tänkte då att min 2100+ inte skulle vara något problem..men så var inte fallet..
August 11, 2001
fya fan asså... stackars oss.... ska ringa thermaltake å fråga varför..... men nu har ja iaf klockat ner min 2100+ till 1500+... alltså 1300Mhz ungefär.... nu ligger den i 53 grader... med 4200 varv på fläkten... och nu får det va så tills ja slänger skiten.... men det är ju dåligt av AMD att inte informera om temp svårigheter.....
October 16, 2002
June 28, 2001
zibbez wrote: fya fan asså... stackars oss.... ska ringa thermaltake å fråga varför..... men nu har ja iaf klockat ner min 2100+ till 1500+... alltså 1300Mhz ungefär.... nu ligger den i 53 grader... med 4200 varv på fläkten... och nu får det va så tills ja slänger skiten.... men det är ju dåligt av AMD att inte informera om temp svårigheter.....
det är ju ganska onödigt, den klarar ju över 70 grader utan problem. tycker annars att du kan testa o sänka Volten lite om den krashar PGA överhettning i Spel.
annars totalt onödigt o klocka ner bara för tempens skull.
1 Guest(s)