November 22, 2001
Mean Machine wrote: Jag skulle satsa på AKG K26, jag. Av vad jag läst så sparkar de koss-röv, och all annan röv i den prisklassen också, för den delen. 🙂
Inte för att det är några dåliga lurar, Porta Pro, men jag är inget vidare Koss-fan.
De där såg riktigt intressanta ut.
Gillar starkt ljudet i mina K66, men de är lite för klumpiga.
Vet du om K26 låter något liknande?
August 22, 2005
Porta pro har klart godkänt ljud, speciellt förvånad blir man över hur de kan ha en sån otrolig bas. De sitter dock, precis som någon sa tidigare, inte så skönt på huvudet. Hur som helst, kan man leva med hur de sitter så är lurarna klart prisvärda..
Mean Machine wrote: Jag skulle satsa på AKG K26, jag. Av vad jag läst så sparkar de koss-röv, och all annan röv i den prisklassen också, för den delen. 🙂
Inte för att det är några dåliga lurar, Porta Pro, men jag är inget vidare Koss-fan.
Har du någon länk till någon recention? Är de stängda?
April 30, 2004
February 12, 2003
berghund wrote: [quote=Mean Machine]Jag skulle satsa på AKG K26, jag. Av vad jag läst så sparkar de koss-röv, och all annan röv i den prisklassen också, för den delen. 🙂
Har du någon länk till någon recention? Är de stängda?
K26 är slutna, K24 är samma lur, fast öppna. Finns på reference audio iaf, orkar inte gräva fram en länk just nu.
1 Guest(s)