December 21, 2002
Precis, ni måste veta vad jag menar 😛
Jag var nere på stan idag, tittade runt efter en sån.
Hittade visst en på carlings, men priset..
200kr för en ask utan något märke eller något.
Nej, så nu undrar jag om ni vet någon sida på internet där dom säljer sånna här, eller om ni vet någon affär i Karlstad som har något 😉
För er som inte vet vad jag talar om så kommer en bild här.
[Image Can Not Be Found]
eller
[Image Can Not Be Found]
Ja, något sånt. Förslag?
December 24, 2002
sork- wrote: Precis, ni måste veta vad jag menar 😛
Jag var nere på stan idag, tittade runt efter en sån.
Hittade visst en på carlings, men priset..
200kr för en ask utan något märke eller något.
Nej, så nu undrar jag om ni vet någon sida på internet där dom säljer sånna här, eller om ni vet någon affär i Karlstad som har något 😉För er som inte vet vad jag talar om så kommer en bild här.
[Image Can Not Be Found]
eller
[Image Can Not Be Found]
Ja, något sånt. Förslag?
Jag vet vad du menar.. men dom e så dyra.. fick betala 350 för min..
January 28, 2003
jaha, så dom saltar, röker å tar på sörja runt omkring kreditkortsasken precis som gravad lax?
(heter "graverar in det")
men hur e de att ha kreditkorten i en ask så? man ska ju itne ha kreditkort för tätt ihopa i plånkan... måste va nåt mellanlägg om det är kort med magnetremsor
October 27, 2001
Jag fick en sådan av någon när jag råkade fylla år.
På en mässa (UngFöretagsamhets mässa) skulle någon med en sådan "plånbok" testa om den fastnade på vårt magnet-bräde (som är till för att hålla knivar).
Vi han inte tipsa om att hans kreditkort kanske inte var så förtjusta i de starka industrimagneterna. Han bara slängde upp den och konstaterade att den fastnade, sedan stoppade han ner den igen. Vi bara och stod och stirrade. ingen hade lust att förstöra den fina stämmningen 😛
Om nu denne person finns här på NH ber jag om ursäkt för det lilla missödet. 😉
February 25, 2002
Köpte min för 100:- i en väskaffär med märkesnamnet Puccini på.
Bra kvallité och ett av de bästa köpen genom tiderna för mig. Så skönt att slippa en stor plånbok i bakfickan.
Kan nog ta emot lite för vissa att gå över till en sån pga det lilla utrymmet men när man väl är van med den så köper man aldrig en vanlig plånbok igen....
July 8, 2003
Jag förstår inte hur de ovan funkar, finns det fler bilder någonstans. Jag har en såndär kreditkortshållare som man öppnar och sen finns det massor med fack i den. Kostade typ 150 kr. Gjord i aluminium, fanns på http://www.polarshop.se men det ser inte ut som de säljer den längre.
EDIT: Just ja, medan vi ändå är inne på ämnet, någon som vet ett bra stället som säljer filofaxer via internet? Behöver en om jag ska få någon ordning på planeringen när skolan börjar. =) Inte kul och komma till skolan och folk frågar: "Har du pluggat mycket till provet imorgon?" och så visste man inte ens att man hade ett nedrans prov. =)
1 Guest(s)