October 21, 2004
okej vill ha en schysst ranking på följande kringutrustning från era egna erfarenheter:
*Mus
*Musmatta
*Hörlurar
*Tangentbord
Det är vad jag vill ha fram av er på sweclockers forumet.
Börja med en gång och säg vad ni tycker om den kringutrustningen ni känner till 😛
Hoppas ni tar detta på allvar så folk som inte riktigt vet vad dom vill ha kan få lite hjälp och allmän info om dessa föremål
Tack på förhand!
///Espirit
November 27, 2003
MX300 : Älskar den. Liten och smidig, samt att den ligger i handen och att handen inte ligger på den. Drivrutinerna suger hårt, men de behövs inte eftersom det bara ät två knappar och scroll.
fUNC: Har bara haft några veckor, men rekommenderar den varmt. Utmärkt glid och precision.
Pro.2 PH-U580: Stoir mjuka muffar och genomgående bra ljud.
Logitec Internet Navigator SE: Skulle inte ens byta det mot en flickvän, bästa tangentbord jag ägt. Lagom känsliga knappar. Enda negativa är väl F-lock som inte är på default. Lite irriterande, men man vänjer sig.
//Andreas
August 11, 2002
Mx1000: jao underbart att slippa sladden, ligger fint i handen. Kanske något tung men annars perfekt.
Hälge musmatta: lagom glid med massa stil 🙂
Philips HP800: riktigt sköna klämmer inte öronen ngt, låter bra också enligt mig
Cosonic CD-850MV: Köpte de för att få mikrofonen med, inte lika stora sitter åt öronen ngt, annars gillar jag dem.
Ez-key 7000: Ett annorlunda tangentbord, dvs inte så många som har det. Tycker det fungerar ok, en volymratt nedanför tangenterna kanske ses som om det skulle vara störande men det är den inte om man inte använder en hand när man skriver eller spelar med knappar just över.
1 Guest(s)