November 18, 2003
OfflineTänkte köpa mig en ny tv till slut.
Jag kommer använda tvn till en del film, spel via datorn men mest xbox 360.
Det står nu mellan LG 50PK350N eller en LG 47LD450. Vilken är bäst och ger mest för pengarna? Har läst en hel del om inbränningar på plasma, hur mycket sånt finns det kvar på dagens plasmor, speciellt den jag tittar på?
Finns det några bättre modeller för ungefär samma pengar som jag missat?
November 18, 2003
OfflineDisney;1257332 wrote: var det inte x år sen dom löste plasmaproblemet? har då en polare med lg 50" plasma som fungerar perfekt... problemet är väll att på större tv så blir vanliga tv signalen = myrornas krig... men 1080p filmer är då jävligt nice o se 😀
Vet inte riktigt.. Men så med plasman så kommer jag inte ha några problem med inbrända "hud-ar" efter div xbox spel?
November 18, 2003
OfflineDelph1;1257372 wrote: Köpte en plasma i söndags, Panasonic Viera TX-P50G20E. Finns _INTE_ ett spår av inbränningar eller ghosting. Funkar superbt till TV-spel. Kan varmt rekommendera plasma.
//Andreas
Okej tack för tipset 🙂
Har någon koll på något program man kan köra för att kalibrera en tv?
November 18, 2003
OfflineMooDHooD;1257617 wrote: Är det inte så att endast nämnda tv som slutar med N har acceptabela garantivillkor? För mig hade det varit övervägande då jag inte vill riskera 25 döda pixlar eller dylikt.
Jo det är nått sånt. Jag köpte iallafall plasman och än så länge är jag grymt nöjd 🙂
1 Guest(s)

Log In