January 26, 2003
Vill ha tag i ett Lian-Li PCV2000, beställde ett från Gtek, men sen såg jag att dom inte kom i lager förän i slutet på nästa månad men så länge orkar jag inte hålla i några pengar så jag avbeställde 🙄 .
Nån som vet om det finns nån annan affär som säljer detta chassit och helst har det på lager?
March 11, 2003
Mirkl0rd wrote: Vill ha tag i ett Lian-Li PCV2000, beställde ett från Gtek, men sen såg jag att dom inte kom i lager förän i slutet på nästa månad men så länge orkar jag inte hålla i några pengar så jag avbeställde 🙄 .
Nån som vet om det finns nån annan affär som säljer detta chassit och helst har det på lager?
Overclockers har i och för sig bara 2100, men de verkar ha det hemma, i alla fall.
January 26, 2003
denstore wrote: [quote=Mirkl0rd]Vill ha tag i ett Lian-Li PCV2000, beställde ett från Gtek, men sen såg jag att dom inte kom i lager förän i slutet på nästa månad men så länge orkar jag inte hålla i några pengar så jag avbeställde 🙄 .
Overclockers har i och för sig bara 2100, men de verkar ha det hemma, i alla fall.
Lite litet för min smak, iövrigt är det perfekt ^^
March 11, 2003
Mirkl0rd wrote: [quote=denstore][quote=Mirkl0rd]Vill ha tag i ett Lian-Li PCV2000, beställde ett från Gtek, men sen såg jag att dom inte kom i lager förän i slutet på nästa månad men så länge orkar jag inte hålla i några pengar så jag avbeställde 🙄 .
Lite litet för min smak, iövrigt är det perfekt ^^
De är ju lika stora!? 😮
1 Guest(s)