November 20, 2006
Fick ett annonsblad från Lidl där de säljer en dator vid namn
TARGA Ultra AN64 4600+
AMD Athlon 64 Processor (AM2 dual core)
NVIDIA High speed edition (256 MB minne)
DDR-RAM 1024 MB Dual Channel
Digital-TV-mottagare DVB-T DVB-S Analog-TV + Radio Tuner (Vet inte riktigt vad detta är,kanske någon som kan förklara.)
Seagate S-ATA 320 GB 7.200 varv/min och 8 MB cache
DVD-ROM LG 16x52
DVD-RW Samsung 16x8x16 8xDual Layer
Windows XP Media Center Edition Work Suite 2006
Tillbehör: Sladdlöst tangentbord med optisk mus, stereo headset med mic. Wireless LAN-USB-adapter,fjärrkontroll, minneskortläsare m.m
Kablar: Scartkabel, Scartadapter (Audio/S-Video), FireWire, SPDIF-kabel (Någon som vet vad den är till för?) Modemkabel samt FM-antenn
Allt detta för 8999 kr, kan det verkligen stämma? Är det något att ha egentligen? Nån mer som sett annonsen?
September 12, 2001
Mean Machine wrote: nVidia High Speed Edition var ju lite spännande kanske. 😉
Gilgamesh: Du borde fundera på att korta ner din signatur lite, innan skidan kommer och snor den.
Jag håller på att samla ihop en lista över folk i forumet som ska få en slaktad signatur !
February 28, 2005
skiroy wrote: [quote=Mean Machine]nVidia High Speed Edition var ju lite spännande kanske. 😉
Gilgamesh: Du borde fundera på att korta ner din signatur lite, innan skidan kommer och snor den.
Jag håller på att samla ihop en lista över folk i forumet som ska få en slaktad signatur !
ändrade nu, ere bra så? ^^
January 4, 2005
Den datorn duger tänk också att du får med Windowx XP (Äkta) som annrs kostar runt 1200:- Grafikkortet är inte den bäst emn duger för de flesta spel. Processorn är helt Ok men C2D e snabbare. sen får du med tv kort osv. men jag skulle köpa en HP dator och uppgradera.
Targa är tysk märke precis som Lidl.
1 Guest(s)