August 22, 2005
Kolla på irivers modeller. Jag har en iFP-395 och kan starkt rekomendera iriver (och deras iFP-300 serie). http://www.directman.com
April 26, 2003
July 18, 2003
Jens of sweden (tror det heter så) är små, snygg och tydligen rätt hyfssade också!
LianLi PC60 + TruePower 430W, Asus A8N-SLI, AMD Opteron 146 (2000@3000), 2x Corsair XMS PC3200C2 512Mb, Asus N6600GT 128 Mb PCI-E, 1 TB, 2x19" TFT
IBM Thinkpad T60
"Man slutar inte att leka för att man blir gammal, man blir gammal när man slutar att leka"
September 11, 2002
JOS är klockrena. Dessutom har de äldre modellerna gått ner i pris rätt mycket under det senaste halvåret. Beroende på hur mycket minne du vill ha så går det att få riktigt fina priser på JOS.
Har en av modell 110 i alu med 256 MB minne. Låter riktigt bra, klarar av att driva mina större lurar, är enkel att uppdatera, är enkel att formatera (men det behövs aldrig eftersom konfig-filer och sådant ligger i dolda filer på spelaren som kan hanteras manuellt), fungerar som USB-minne och kräver inga drivrutiner under XP, 2000 (och eventuellt nyare linux-distar ?). Den enda miss de gjorde var att de inte valde att ha ett scroll-hjul istället för en jog-knapp. Har lite för stora fingrar själv för att det ska funka särskilt bra... men i övrigt är det ett av de bästa köp jag gjort!
Men å andra sidan är det priset som är viktigast så finns det ju ännu billigare spelare med samma minnesmängder.. men då får man ju inte loggan 🙂
2 Guest(s)