December 15, 2004
Verkar trevligt.. Synd bara att jag redan har ett fullt fungerande och jätteskönt tangentbord..
Det enda dåliga med det där tangentbordet, eller det som var störande, var väl att alla tangenter inte är belysta.. T.ex. inte WASD.
Och det var väl inte vidare snygg heller :E
Men som du sa, skulle passa utmärkt i WoW. Har en del nödlösningar nu som shift+f, shift+r osv på en del instantskills som kan vara viktiga att vara snabb på..
Vore alltså praktiskt med "G-knappar" 🙂
January 23, 2003
Ja, detta måste man ha.
Sedan så är alla tangenter belysta underifrån, och alla utom space har lysande symboler.
Slänger med en bild med kass kvalité dock, skyll på fz 😛
Förövrigt ett mycket snyggt tangentbord.
August 8, 2003
the_C@t wrote: Verkar trevligt.. Synd bara att jag redan har ett fullt fungerande och jätteskönt tangentbord..
Det enda dåliga med det där tangentbordet, eller det som var störande, var väl att alla tangenter inte är belysta.. T.ex. inte WASD.
Men som du sa, skulle passa utmärkt i WoW. Har en del nödlösningar nu som shift+f, shift+r osv på en del instantskills som kan vara viktiga att vara snabb på..
Hmm ser ju ut på FZ bilder att allla knappar e upplysta så vad yrar du om!
December 15, 2004
Gurra101 wrote: [quote=the_C@t]Verkar trevligt.. Synd bara att jag redan har ett fullt fungerande och jätteskönt tangentbord..
Hmm ser ju ut på FZ bilder att allla knappar e upplysta så vad yrar du om!
Tjaa.. för det första har jag läst/sett det någonstans, tydligen var det fel
och för det andra så kanske du ser att jag skrev det där INNAN FZ-länken ^^
1 Guest(s)