September 1, 2002
Hej.
Tänkte skaffa mig en dvdbrännare för div. backupsyften. Vet att det inte är det mest pålitliga men med det är det enda sättet jag har råd med just nu.
Kommer nog att köpa en brännare ifrån en lokal datoraffär, och dom har dessa brännare till försäljning:
http://www.databyran.nu/Defaul.....nderId=266
Vad jag önskar.
* Min låda är svart så jag vill gärna ha en svart front på enheten.
* Pålitlig bränning, kompatibel med många märken (inklusive budgetmärken såsom platinum)
* Billig
Vilken av de som säljs på sidan där skulle ni rekommendera.
Vill helst inte ha några "ta brännare-x för det är en sån som jag har, och bara för att jag har en sån är det den bästa"-motivationer.
Tack för ordet!
March 18, 2004
Jag har en NEC 3540 som fungerat bra i några månader, inget krångel alls. Billig och har klarat bränna allt jag testat med.
Har då brännt sony, verbatim, tdk och noname.
Skulle jag köpa en till brännare skulle det bli en till sån 🙂
EDIT: Just den svarta fanns i lager också 😉
September 1, 2002
Luxh wrote: Jag har en NEC 3540 som fungerat bra i några månader, inget krångel alls. Billig och har klarat bränna allt jag testat med.
Skulle jag köpa en till brännare skulle det bli en till sån 🙂EDIT: Just den svarta fanns i lager också 😉
Låter bra. Men du har inte testat dem med platinum-skivor?
March 18, 2004
Gamblor wrote: [quote=Luxh]Jag har en NEC 3540 som fungerat bra i några månader, inget krångel alls. Billig och har klarat bränna allt jag testat med.
Skulle jag köpa en till brännare skulle det bli en till sån 🙂EDIT: Just den svarta fanns i lager också 😉
Nej, det har jag tyvärr inte. Dock borde det finnas nån sida där det står vilka skivor som är testade med brännaren/vilka brännare som är testade med skivan.
August 11, 2004
Luxh wrote: [quote=Gamblor][quote=Luxh]Jag har en NEC 3540 som fungerat bra i några månader, inget krångel alls. Billig och har klarat bränna allt jag testat med.
Nej, det har jag tyvärr inte. Dock borde det finnas nån sida där det står vilka skivor som är testade med brännaren/vilka brännare som är testade med skivan.
Var det inte sweclockers som gjorde ett test med dvd-brännare och provade vilka media dom klarade?
November 9, 2002
http://www.videohelp.com/dvdwriters
Skriv in din brännare där, så står massa olika skivor där, hur de fungerar, och användares upplevelser med olika medium.
1 Guest(s)