October 25, 2003
Ok, det är inget om datorer, men endå.
Ska köpa nåt att leka med, och valet står mellan Luftpistol, Luftgevär och Soft Air Gun.
Jag vill ha nåt med GRYM utgångshastighet, det enda som kan väga upp detta är om pistolen/geväret i fråga ser/känns otroligt äkta.
Jag ska inte ha nåt plastskit, utan riktiga grejer.
Kan lägga MAX 1000:-, givetvis plus skott och sånt.
Någon som är bra på sånt här och kan ge mig tips?
Ge mig tips, det ska finnas att köpa någonstans i STHLM.
Mycket tacksam för svar!
October 10, 2002
May 1, 2001
Enda fördelen jag ser med softairgun är att man kan leka med dem med kompisar. Det kan man ju inte direkt göra med luftgevär/pistol. Ska du skjuta prick på grejer osv. så är det nog luftfgäver som gäller. Har överlägsen utgångshastighet och precision jämfört med luftpistol. Softairgun är nästan hopplöst att träffa något med. I alla fall min gamla pistol.
May 17, 2002
Jag tycker du ska köpa dig en CO2-pistol. Dels för att man tröttnar ap-fort på ett enormt muskedunder och dels för att du slipper göra de där töntförklarade mantelrörelserna efter varje skott (plutt).
köp tex denna
Ska du mest skjuta innomhus (läs: bor du i lägehet) så köp en SoftAirGun. j
October 18, 2004
huhum, det heter "airsoft" 😛
För 1000 spänn kan du nog få en gasdriven airsoft med blowback, dvs att manteln åker fram och tillbaka mellan varje skott, sånna är riktigt roliga leksaker!
http://www.wgcshop.com iof kinesikt men bra service osv, då får du dock lägga på 27% så vet du vad moms och tull går på..
Dollarn är ju låg nu också, 6.905 kr för en dollar.
1 Guest(s)