February 13, 2003
Har bara 1 biljett, tyvärr, till Metallica i Ullevi 30/5. Ganska bra sittplats.
Ville kolla om någon skulle vara intresserad av den? Skulle kunna sälja den för priset jag köpte den för - 450kr.
Jag säljer inte den nu, vill bara kolla om någon skulle vara intresserad om jag inte skulle gå.
February 13, 2003
Dom tycks inte ta så mycket för biljetterna på blocket:
http://www2.blocket.se/search?.....38;where=0
Ca. 650kr
November 27, 2002
d kommer. ju närmare datumet desto mer inser folk va fan dem missar desto dyrare kan man ta dem för..
va på springsteens senaste, sålde nåra dagar innan. ja å min polare delade på två asså, voi fick våra biljetter, läsk å en t shirt alldeles grattis + att vi fick nån 100 lapp över, så jävla soft 😀
November 27, 2002
sartic: tyckte bara d va värt att påpeka, man kan göra en förmögenhet 😀
Vampis wrote: Zunk: Du har inget emot att skriva så en vanlig människa förstår vad du menar?
🙄
kan anstränga mig å skriva rejäl (något jobbigare) svenska om du vill, lets shoot:
Det kommer (alltså folk som är villiga att lägga ut groteska summor på konstert biljetter). Desto närmare vi (i världen) kommer datumet för konserten, kommer människor (som går ingår i kategorin ovan) att inse att dem kommer att missa en toppen konsert och då betala hutlösa priser för dem få biljetterna som finns kvar.
Jag var på Springsteens senaste (Bruce), sålde två biljetter några dagar innan konserten, jag och min polare delade på två (vi hadde köpt 4 samanlagt alltså, två för försäljning till högstbjudande)
I och med försäljning fick vi båda våra biljetter, läsk (under konserten) plus nån 100 lapp var tillövers... capice?
December 8, 2003
Sartic wrote: Men jag tycker inte om att vara "oschysst". :-/
Skulle kännas taskigt att ta så mycket när man bara betalat 450kr.
det e väll klart att du ska sälja den för mer pengar än du köpt den för.. är nog väldigt många som skulle kunna betala en hel del mer det är jö ett tag sen biljetterna tog slut trots allt
1 Guest(s)