August 16, 2003
jag gick in på prisjakt för att kolla priset på hårddiskar. tryckte på att sortera efter pris per GB det var en post som utmärkte sig, 1.56KR/ GB!!!!
Hårddisk Hitachi SATA II 320GB för bara 499kr
då undrar jag är det en seriös firma eller betalar man abra utan att få grejerna och dom flyttar till Thailand.
jag har aldrig hört talas om Microshop tidigare, mend et är kanske någon annan här som har erfarenheter av dom?
October 5, 2003
January 2, 2007
mokkun:
Är det rätt pris på denna hårddisk? http://www.microshop.se?artnr=.....5032VLA360microshop:
Ja, det var rätt pris, de är slut i lager nu.
Så ni som har beställt hade verkligen tur :blink:
February 12, 2003
NinD wrote: Iofs så är ju Hitachi dom som tog över ibms hårddisks tillverkande och Ibms diskar var ju knappast någon som rekommenderade. Hade 2 st och både gick sönder. 🙁
IBM och Hitachi är ju väldigt skilda saker, IBM hade en serie som inte höll alls, resten av deras diskar var det precis lika hög kvalité på som andra tillverkares. Hitachi var den bästa tillverkaren ett tag när de tog över IBMs tillverkning också, nu på sistone har de dock inte gjort mycket väsen av sig.
August 16, 2003
min IBM disk jag hade var jag supernöjd med, den var tystare än Seagates diskar som ska vara så tysta, det enda problemet var att den dog, men den dog på garantitiden, jag skulle få en WD 80GB på garantin från Datorbutiken, men jag la till pengar till en 160GB Seagate, den IBM disken var det bästa köpet jag har gjort hittils tror jag.
2 Guest(s)