September 18, 2002
Färgskärm, högupplöst med bra färger, gärna liten, MMS är ett måste, likaså gprs, men det brukar juh hänga ihop. utan antenn helst. telefonminne på telefonen. polyfoniska ringsignaler. Om inte siemens SL55 är vettig så måste det nog bli en Ericsson eller nokia. Pris, Max 4200:-
SL55:an verkar vara perfekt, just för att den är så liten och har mycket.. Men frågan är om den är lika dålig som siemens brukar vara..
February 4, 2002
June 27, 2002
Gå in på http://www.clickontime.com
Det är en seriös butik som ser till att buggar är borta innan det säljer en telefon. De är billiga som fan också.
Och du SL55 är skitbra telefon men Sony Ericsson T610 är bättre..:)
Inte Noklia då de ligger långt bakom Sony Ericsson när det gäller teknik numera.
May 14, 2001
June 17, 2001
Nokia 7210, helt underbar. Liten, snygg, färgdisplay, bra standby, radio, mms, gprs och en massa annat. ( lite brudmagnet ) "Vilken söt nalle" har man fått höra... hahaha 😉 Pris: 3980:- på Siba t.ex
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
March 20, 2003
Alex aka NH|WiggeR wrote: Nokia 7210, helt underbar. Liten, snygg, färgdisplay, bra standby, radio, mms, gprs och en massa annat. ( lite brudmagnet ) "Vilken söt nalle" har man fått höra... hahaha 😉 Pris: 3980:- på Siba t.ex
jo den var ganska tuff 2002
edit: o den kostade 2500:- på http://www.clickontime.com
Bra tips!!!
December 2, 2001
Inget fel på Siemens...
Själv har jag en Ericson T300 som jag nyligen lämnat in på lagning och under tiden så måste man ju ha nån mobil som funkar... såg en annons på en Siemens M35i för en hundralapp.. kasst batteri men sånt fixar man ju nytt.
Blev verkligen positivt överaskad av Siemens luren då den är 2 år gammal åxå... var nog en super telefon på sin tid kan jag tro utan att många visste om det men jag är mycket nöjd över den... en telefon jag kommer att behålla iallafall 🙂
April 23, 2003
Ericsson Ericsson Ericsson Ericsson Ericsson Ericsson Ericsson Ericsson Ericsson Ericsson Ericsson Ericsson Ericsson Ericsson Ericsson Ericsson Ericsson Ericsson Ericsson Ericsson Ericsson Ericsson Ericsson Ericsson Ericsson Ericsson Ericsson Ericsson Ericsson Ericsson Ericsson Ericsson Ericsson Ericsson Ericsson
=)
June 27, 2002
Miller wrote: Inget fel på Siemens...
Själv har jag en Ericson T300 som jag nyligen lämnat in på lagning och under tiden så måste man ju ha nån mobil som funkar... såg en annons på en Siemens M35i för en hundralapp.. kasst batteri men sånt fixar man ju nytt.
Blev verkligen positivt överaskad av Siemens luren då den är 2 år gammal åxå... var nog en super telefon på sin tid kan jag tro utan att många visste om det men jag är mycket nöjd över den... en telefon jag kommer att behålla iallafall 🙂
En av få som håller..:)
December 5, 2002
f_r_e_d_d_e wrote: okej, tack för hjälpen..! 🙂
Nu står valet mellan Ericsson T610 och Siemens SL55... frågan blir vilken man ska ta..
Kan garantera dig att du får ut allt du vill å lite till om du köper dig en Ericsson T610, helt underbar telefon, enligt mig dvs... :eye:
3 Guest(s)