January 7, 2003
Går o funderar på att skaffa ny lur. Har en 2 år gammal Samsung som iofs fungerar bra, men är lite sugen på färgskärm o annan ny teknik.
Just nu verkar SE T630 ligga vettigast till, men tvekar då jag gärna vill ha en clam-shell. Har letat lite men hittar ingen bra sida som testar nya lurar och har ny info. Närmaste jag hittade var mobile-review men de hade inte så mycket nytt.
Skulle uppskatta lite tips på sidor med bra info och nyheter/tester. Har ingen brådska att köpa, funderar t.o.m på om det kan vara värt o vänta in Z1010 och andra 3G-lurar.
December 28, 2003
köp inte e700
utan det finns en olympisk modell e710 tror jag den heter..
den har ne slags blixt. samt bättre standbytid..
vill du ha den bästa kameramobilen.. e det helt klart gx30, den har 1megapixel kamera..samt 260 000 färger på huvuddisplayen..o den på utsidan har 65000färger!! men smakar det så kostar det!
edit: gx30 SHARP 😀
January 7, 2003
Sharp GX30 har jag kollat på, men hittar bara den till Vodafone och drygt 3000 plus 200+kr i månaden. Känns som det är att ta i....
SE K700 trodde jag var en ungdomsvariant på T630 för 3G... eller är det en GSM??? Visserligen om den går att ringa med på GSM fast den är 3G så kan den vara ett alternativ..
2 Guest(s)