November 22, 2001
Min sambo har två klasskompisar med 3g telefoner.
Vet inte vilka modeller det är men den ena har en som är stor, men inte enorm. Han har 3 batterier till telefonen och det är bara för att klara en dag.
Den andra har en som är enorm, den är större än en GBA SP och den räcker batteriet på ca en dag. (dock är det en tjej som har den andra så jag misstänker att hon inte leker lika mycket med alla funktioner)
Jag hade avvaktat med 3g telefon.
Om du nu akut behöver en telefon köp en på siba för 3-400 och vänta till i höst/vinter med 3g.
April 5, 2003
NEC's batteri är ett skämt! standby tiden är bara runt 70 timmar! Har ju f*n 14dygn på 3510i'n 😀
Av dom som finns nu skulle jag nog välja Motorolan, den hade 64megs minne också så de ryms ett par mp3's. Sen har den iaf 200 timmars standby.
Och abonnemangen är ju helt fantastiska! 60min fritt i månaden, gratis movie samtal, gratis till alla kompisar med 3, + en mobil för 5-6000. Allt detta för 200kr i månaden i ett år! Och för 50kr extra ringer man 1000 fria minuter mellan kl.19 och kl.07 till marknätet 😉 om man ringt upp dom där 60 minutrarna som är gratis kostar de 2kr minuten oavsett tid på dygnet. Inte å leka med, men som sagt så kommer de komma en massa nya 3G mobiler så man ska nog inte vara för het på gröten.
July 10, 2003
tindy_14 wrote: Min bror har en Motorola V525.
tar skitbra bilder, och har en riktigt bra display.
enda nackdelen är att den känns lite plastig...
Okej, men hur länge räcker batteriet innan man behöver ladda det? Tyckte jag läste någonstans att den inte var så bra.
Förmodligen kommer jag köpa en sån, de är inte allt för dyra heller.
Finns den att köpa i silver? har bara sett den blåa i affärer.
February 5, 2004
En kompis till mig har en E616, och den är bara för stor tycker jag.. får ju knappt plats i jeansfickan typ. Och tänkt på att du är bunden i 24månader om du köper en mobil från 3, och det är inte spec kul att behöva betala 300-400kr i månaden i 2 år, då är det mkt billigare att köpa en high-end mobbe nu. Ett tips är antingen SE Z600 eller T630(om du vill ha nåt mindre). Fast skulle jag vara dig skulle jag gå upp över 3000kr och vänta till juni när SE släpper K700, den har allt som min T610 saknar(radio, mp3-spelare, video-upp/inspelning o mer minne).
April 5, 2003
yargnitz: Rättelse, man är bunden i 12 månader och betalar bara 200kr/mån. Dessutom har du 60min fritt i månaden och gratis till alla andra med 3, sms kostar 1kr, samtal utöver dom 60min som är gratis kostar 2kr/min... och dom är ganska stora 3mobilerna men dom har många funktioner och mycke minne, dessutom kostar dom mot 5-6 tusen och en sån får du om du tar Fri60 abonemanget som jag just beskrev. Så den enda nackdelen är väl täckningen här i norra sverige, storleken och den dåliga standby tiden.... dom är iaf inte dyra.
October 16, 2003
Jag tycker 3 verkar jävligt dyrt... det kostar ju fortfarande 200kr/månad äver efter bindningstiden...
du kan ju alltid köpa 3-telefonerna löst de funkar till GSM också
jag köpte V525 igår och jag har bara bra saker att säga om den... utomordentligt bra skärm och helt gokänd kamera i...
Så jag föreslår motor-Ola 525
1 Guest(s)