July 18, 2003
Jag klurar på vad jag ska köpa för MP3-spelare, den ska kosta typ under 2000 (eller där omkring) och ha minst 256mb minne.
Jag funderar på JOS-MP110 / JOS-MP100.
Det är bara det att jag inte kan hitta nån skillnad på dem, det enda jag hittar är : Designen (liiite), Priset (200:-), På pricerunner har MP110 skakminne och inte 100 (skakminne på MP3 spelare?) och att MP100 väger 4g mindre.
Nån som vet den stora skillnaden som gör till exempel 200:- prisskillnad?
(Det står till och med nästan likadant om dom på hemsidan, http://www.jensofsweden.se/ind.....e=products)
July 18, 2003
Twinsen wrote: En detalj bara, skakskydd på en mp3-spelare? Det finns väl inga lösa delar i en sådan ?
Nej, tänkte samma sak. Men är det nån som vet skillnaden?! 4gram kan ju inte ge 200 spänn !
Bra förslag med priset..................... :whops: Säg varför det är som det är också så blir du min vän för alltid.
September 30, 2003
July 18, 2003
carlberg wrote: Vad jag vet har MP100 slutat tillverkas och förmodligen säljer företagen bara ut de sista exemplaren. Köp en MP110 istället, den är enligt mig (rent estetiskt) snyggare och har framtiden framför sig. Värd vartenda öre, lycka till!
Jag tycker också att 110 är snyggare, Så den blir det, den är ju trots allt 200 spänn billigare...
Tack allesammans
November 27, 2002
x-per wrote: [quote=Zunk]är det inte så att det finns srs/wow stöd i 110 men inte 100... eller e d ja som dribblat ihopp dem?
Eh? Finns la bara i mediaplayer?
'
*host* srs/wow finns i mp110, det är ja säker på eftersom jag själv har en 😉 hur d e med 100 vet ja inte riktigt.... 🙄
November 8, 2003
jag inte bara tror utan VET att den enda skillnaden på dessa två spelare är utseendet, det verkade dock när dom lanserade 110 som att den hade nya funktioner. Det var dock bara en ny FW som även funkar i MP100, de är nämligen exakt likadana innanför skalet 🙂
Har själv en 100, enda fördelen med 110 är att den har aluminium front, men 100:an har skönare knappar
November 4, 2001
Jag skulle lagt pengarna på en iRiver, kanske nya iFP-500 serien? Liten som en tändsticksask, magnesiumskal, extreme 3D, optisk ut, 12mW.
July 16, 2003
chrippaz wrote: Jag skulle lagt pengarna på en Iriver, kanske nya iFP-500 serien? Liten som en tändsticksask, magnesiumskal, extreme 3D, optisk ut, 12mW.
Inte för att vara den, men iRiver stavas just iRiver och inte Iriver 😉 Annars kan jag inte annat än att hålla med, trevlig som bara den !
1 Guest(s)