March 10, 2002
Hade tänkt att jag skulle köpa denna http://www.mp3spelare.se/produ.....tProdID=35 imorgon.
Någon som vet om detta är en bra spelare? Har hört att den är en av de bästa. Stämmer det?
November 4, 2001
Ett hett tips ifrån mig köp iFP-300 serien istället. Den är värd dom där 300kr extra, det lovar jag.
January 8, 2003
Du vet att dem var emot inbyggt batteri från början va? Sedan de började med dem har folk undrat vad som fått dem att tänka om, då sa dom att det var ett special batteri som klarar sig i 4 år, sedan går det inte ens att byta ut. Så ta den med AA eller AAA batterier är ett tips.
November 4, 2001
Ööh jag förstod inte riktigt vad du menade med ditt inlägg.
iFP-1xx AA batteri
iFP-3xx AA batteri
iFP-5xx inbyggt batteri
Jag rekomenderade inte någon spelare med inbyggt batteri ens? Och vad menar du med att det inte går att byta ut? Det är klart att det går att byta ut. Inom 2 år är det gratis efter 2 år kostar det lite, men det går att byta ut.
Jag har iFP-599T (inbyggt) batteri, och jag tycker det funkar bra. Upp 28h batteritid enligt specifikationerna, jag har inte mätt men jag tycker det räcker länge. Visst är det smidigt att bara kunna köpa ett nytt i vilken butik som helst men ska man någon stans tar man ju med sig laddare eller usb-kabel då den laddar sig själv när den är asnluten till datorn.
Men som jag skrev välj iFP-3xx serien, den är prisvärd och har inte inbyggt batteri, sen om du ser det som fördel eller nackdel ja det är ju upp till dig.
//chrippaz
March 10, 2002
Jag har inte råd med en större spelare. Sen kan jag tillägga att jag kan lyssna på en och samma låt i flera veckor. Så det spelar ingen roll för mig. Dessutom är där ju Radio.
Ang. Iriver iFP-300T. Jag tycker den är ful. Jag vill hellre ha en som är lite mer stilren.
November 4, 2001
Tog skillnaderna via msn.
Här är några av skillnaderna.
August 22, 2005
Jag har en IFP-395 som jag är väldigt nöjd med. Jag vet inte hur kräsen du är på ljudet men jag köpte till Koss - The plug men det hade jag gjort vilken mp3-spelare jag än köpt. Personligen tycker jag 300 serien är bättre (och snyggare) men det är upp till dig att välja vad som är bäst för dina behov. en annan fördel med 300 serien är att de kan spela högre.
August 22, 2005
Smirnoff wrote: passa på Pc-city säljer ett Ipod med 10gb för 2495:-
Lätt den fetaste mp3splearen och som ger mest respekt...
Jag håller inte med, tycker ipoden är för stor, man behöver inte 10gig musik om man inte byter låtar en gång om året. sen vet jag inte, kan man spela .ogg på den? På tok för lite bateritid också.
November 4, 2001
Saker som är dåligt med Ipod.
Den är fyra år gammal
Ljudet är klent
Batteritiden är kort
Den är klumpig
Nya versionen har touch jog och touchknappar... så man måste alltid hålla på med holdknappen
Men batteritiden och ljudet är nog de största anledningarna till att inte köpa ipod.
2 Guest(s)