MP3 spelare|Köpråd|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
MP3 spelare
davidhellmyrs
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1553
sp_UserOfflineSmall Offline
1
October 30, 2004 - 11:38 pm
sp_Permalink sp_Print

Fråga som alla vänliga kanske kan svara på ?

Om det skulle bli så att jag bestämmer mig för en Ipod Mini (om!!). Så vill jag gärna beställa den från Apples svenska hemsida. Detta eftersom jag är CSN student och får 10% rabatt. Det blir i särklass "billigast" för mig. Nackdelen är att man måste ha tillgång till ett betalkort eller vad det heter. Jag har frågat runt, men ingen i min närhet har det (de lever med kontanter istället). Därför undrar jag om någon ska göra en beställning från Apple kanske, i närhten av Halland? För då kan jag betala in pengarna i förskott på ditt konto, så hämtar jag spelaren sen hos dig när den anländer? (om du ska beställa något annat). Alternativt att du är så schysst ändå och hjälper mig med betalningen. Du får pengarna i förskott. Du behöver aldrig ge mig några som helst "känsliga uppgifter" som "nummer" och sånt där. Du får gärna lägga beställningen åt mig! Pengarna får du i förskott som sagt! Plus att du får en hamburgare och dricka för besväret! Mest symboliskt. Skicka ett PM, om ni kan hjälpa mig om det skulle kunna bli aktuellt att ni hjälper mig köpa min MP3Spelare. För att köpa den i butiken har jag helt enkelt inte råd med, eftersom jag ska ha tillbehör också. Blir svinigt mycket mer. 3000kr som det redan kostar är alldeles för mycket, redan, egentligen. Utan rabatt blir det väl 3500kr :p

Hej.

Hade fram till för en vecka sedan en mp3spelare. Nämligen JOS MP130. Men den är nu sönder, i tre delar. Klantigt. Men fråga inte om ni är snälla, och gör min smärta värre.