October 26, 2001
Du får testa dig fram.
Everglide kan du få snygga logos på.
http://www.gtek.net
January 30, 2001
January 19, 2002
Så vitt jag vet så är Ratpad och Everglide gjorda av samma material och strukturen på dem båda ska vara nästintill likadan.
Jag har även läst en uppsjö recentioner där de testar med optiska möss och i dessa verkar dom ha fungerat bra. Även killarna i NIP (världsmästarna i CS) spelar med optiskt + Funcsurface och den ena sidan på den vändbara Funcsurface mattan är gjord av samma material som ovanstående, så jag tror det är lungt.
ps:däremot funkar inte icematts gamla med optiskmus.
MVH:John
[ Detta Inlägg ändrades av: johns den 2002-01-24 21:31 ]
November 5, 2001
On 2002-01-24 21:29, johns wrote:
Så vitt jag vet så är Ratpad och Everglide gjorda av samma material och strukturen på dem båda ska vara nästintill likadan.
Jag har även läst en uppsjö recentioner där de testar med optiska möss och i dessa verkar dom ha fungerat bra. Även killarna i NIP (världsmästarna i CS) spelar med optiskt + Funcsurface och den ena sidan på den vändbara Funcsurface mattan är gjord av samma material som ovanstående, så jag tror det är lungt.
ps:däremot funkar inte icematts gamla med optiskmus.
MVH:John[ Detta Inlägg ändrades av: johns den 2002-01-24 21:31 ]
Tack, nu känner jag mig i alla fall lite lugnare.
November 16, 2001
On 2002-01-19 14:50, johns wrote:
Jag sitter med en intelli mouse explorer + ratpad. Nästan ingen friktion alls ungefär hundra gånger bättre än en tyg matta. Om jag inte har fel medför väl låg friktion lågt slitage (elementär fysik):).
Jo e väll sant, men ett hårt matrial sliter mer än ett mjukt matrial? Tyg = mjukt.
1 Guest(s)