April 2, 2004
April 2, 2004
October 5, 2003
May 17, 2002
Jingizu wrote: jag har en steelpad 4d till min mx700 och jag e GRYMT nöjd =) men det är den första "icke-våtdräktsmattan" jag äger, så det är väll kanske inte en så bra jämförelse 😉
men jag diggar den stenhård
ok, du får inge lagg eller vad man ska säga till då då?
Jag hade för mig att fanns vissa plattor som inte alls passade till mx-serien när den kom.
October 5, 2003
Krqagyzzz wrote: [quote=s0et]Ljudet från icemat gör en galen 😛 Hade en sån förut, inte alls i mitt tycke. Har en func nu, jätte nöjd 🙂
låter den? är det ljudet som uppstår när man drar musen mot plattan du syftar på?
Precis, väldigt störande tycker jag. Även som ovan skrivit, den är känslig för smuts.
May 17, 2002
s0et wrote: [quote=Krqagyzzz][quote=s0et]Ljudet från icemat gör en galen 😛 Hade en sån förut, inte alls i mitt tycke. Har en func nu, jätte nöjd 🙂
låter den? är det ljudet som uppstår när man drar musen mot plattan du syftar på?
Precis, väldigt störande tycker jag. Även som ovan skrivit, den är känslig för smuts.
borde inte glasicematen gå att diska med diskmedel och diskborste om man säger så? Sak samma, jag vill ändå inte ha den om den låter 😉
January 12, 2004
Krqagyzzz wrote: [quote=Jingizu]jag har en steelpad 4d till min mx700 och jag e GRYMT nöjd =) men det är den första "icke-våtdräktsmattan" jag äger, så det är väll kanske inte en så bra jämförelse 😉
men jag diggar den stenhård
ok, du får inge lagg eller vad man ska säga till då då?
Jag hade för mig att fanns vissa plattor som inte alls passade till mx-serien när den kom.
nej jag är bara helt nöjd med musmattan 🙂
October 5, 2003
Krqagyzzz wrote: [quote=s0et][quote=Krqagyzzz][quote=s0et]Ljudet från icemat gör en galen 😛 Hade en sån förut, inte alls i mitt tycke. Har en func nu, jätte nöjd 🙂
borde inte glasicematen gå att diska med diskmedel och diskborste om man säger så? Sak samma, jag vill ändå inte ha den om den låter 😉
Det gör den säkert, men blir så lätt smutsig som alla andra musmattor, men denna är hemsk tycker jag. Finns bättre alternativ 🙂
1 Guest(s)