January 28, 2003
köp helt klart MX500 eller 700!! dom smiskar 3.0 enligt mig, ligger mkt bättre i handen och har bättre precision. vill du ha trådlöst så köp MX700 och om du inte vill det lr inte har råd så köp MX500
Edit: Om du tycker mx-mössen är för tunga så finns det vikter man kan plocka ut om man är lite händig... 😉
March 29, 2003
MrWeizel wrote: köp helt klart MX500 eller 700!! dom smiskar 3.0 enligt mig, ligger mkt bättre i handen och har bättre precision. vill du ha trådlöst så köp MX700 och om du inte vill det lr inte har råd så köp MX500
Edit: Om du tycker mx-mössen är för tunga så finns det vikter man kan plocka ut om man är lite händig... 😉
Nu står det mellan MX500 samt MS Explorer 3.0. MX700 kan jag nog glömma, dels p.g.a. priset och dels p.g.a. vikten. Ska ju in TVÅ AA batterier. Då väger den ju fan bly :P.
Men du råkar inte veta exakt hur mycket MX500 väger? På komplett.se står det 0.38 kg... Men såg att nästan alla möss där väger så... Logitech´s hemsida har ingen uppgift om den saken...
October 28, 2002
köp inte argumenten "den ligger skönare i handen" för det är så olika...jag provade båda innan, och jag tyckte ie'n va skönare för mig, quality pussy 😉 lite sköna knappar och sånt lull-lull iofs...
Om 500'an ligger bra i handen så skulle jag ta den, mer knappar och en allmänt lyxigare känsla...
dock är ie'n riktigt lätt och smidig...en RIKTIGT bra mus...
det blir rätt hur du än gör 😉
September 20, 2001
Jag kör med en 3.0 och den tycker jag personligen ligger mkt skönare i handen. En annan sak som stör mig med mx300 är att knapparna inte går hela vägen ut på sidorna, och det är inte skönt. Jag tycker även att mouseaccelerationen på MX är totalt sucky, men den går väll att ändra så den blir skön. Jag giullar iaf 3.0 mkt bättre.
1 Guest(s)