January 22, 2003
Ska köpa ny mus och har nog fastnat för MX700.
Är det nån som har den? (visst, finns det nån som har den...)
Vad är Ert omdöme om den? Bra? Dålig?
Vilka + och - har den?
Har för närvarande en traditionell kulmus med sladd, men vill nu ha en optisk då jag tröttnat på att rensa hjulen i den varje vecka...
Har sökt priser efter den på nätet, när jag väl hittar en billig så ska de ha minst 130:- i frakt. Hutlöst för en liten mus!! 😮
Nån som har bra tips på ett ställe som har en billig MX700 och som inte tar ockerpriser i frakt?
Har hittat priser på 630:-, men med frakt skulle det bli 770:-....
October 28, 2002
har provat 700:an...den laggar lite i spel bara, inte något större problem så länge man inte heter "spelat-för-mycket-dator-spel", inte _så_ tung, men om du absolut ska ha en trådlös mus så är det väl 700:an..
annars skulle jag rekommendera 500, men framförallt ie 3.0 som jag kör med, och det e ju optisk så du slipper muskula 😉
January 22, 2003
dbn wrote: har en mx500 och då väldigt nöjd med den men gillar inte trådlösa tycker dom är för tunga ;>
Det är nåt jag har hört också, att den är rätt tung. Den jag har nu är ätt lätt. Har känt på andra möss som varit sladdlösa och tyckt att de varit något tunga. Det är iofs en vanesak, men irriterande i början.
Var inne på MX500 först, ska nog tänka om igen....
Tack för allas synpunkter!!
January 22, 2003
FruXo wrote: Ska du lira massa spel lr ?
då tycker jag att du ska köpa en mx300
Ja det blir en de shoot'em up-spel typ Spearhead och Battlefield.
Den mus jag har nu är nog ganska snarlik MX300. Fast inte optisk då förstås...
Gillar att ha en knapp vid tummen som man snabbt kan slänga upp Utforskaren med!
Med MX500 får man ju 2.
Btw, de där små "knapparna" som sitter framför och bakom scrollhjulet, går de att använda i spelen?
1 Guest(s)