May 28, 2003
Deras butik i stockholm är väl inte den bästa. Fick vänta i 20 minuter innan jag fick hjälp. Fast då är det väl värre på webhallen där man ofta får vänta i 30 (!!!!11!1) minuter innan man kommer fram. Personalen är bra på båda ställena, och de kan lagom mycket om deras produkter.
Fast jag vet inget om hur de hanterar paket...
March 29, 2003
Jag rekommenderar verkligen verkligen inte mycom.
Värre support får man leta efter!
Var där i förra veckan, var 4 nr före mig och jag fick vänta 25 min :@
Ska tilläggas att det var 4 pers som jobbade i varsin kassa.
Är inte första gången heller. När dom hade sin butik i PUB fick jag vänta som längst 50 min en gång.
Medel var runt 30 min.
När jag är på webhallen brukar det vara en 15-25 nr före, men det har aldrig tagit mer än 20 min i väntetid.
Webhallens "hämta beställning" är bra. Brukar aldrig vara kö på det.
Har även mailat deras support och ställt samma frågor. Fick svar ifrån webhallen på 4 tim, vilket är helt okej. För mycom tog det 3 dagar. Och deras svar är, ptjaa, ställde jag 5 frågor i samma mail fick jag svar på 1 fråga.
Så jag rekommenderar webhallen.
Hur enkelt som helst att reklamera, min 380w antec nätagg gick sönder. Fick en ny utan ens ha visat kvitto.
February 12, 2003
Webhallen är onekligen att föredra, men jag kunde inte låta bli att spara 80 spänn på en Ultra X Flat igår, så jag drog till Mycom. Iofs var den beställd, så det var bara ställa sig till vänster och hämta ut beställningen, tog några minuter, men det var lugnt. Iofs var klockan halv elva också...:P
June 23, 2002
Mean Machine wrote: Webhallen är onekligen att föredra, men jag kunde inte låta bli att spara 80 spänn på en Ultra X Flat igår, så jag drog till Mycom. Iofs var den beställd, så det var bara ställa sig till vänster och hämta ut beställningen, tog några minuter, men det var lugnt. Iofs var klockan halv elva också...:P
Varit på Webhallen på senare tid?
Fy helvete vilka köer det är där hela tiden nu, dom måste fan göra något åt det.
Tycker att Mycom är bra, går snabbare på Mycom än Webhallen iaf.
February 12, 2003
macrus wrote: [quote=Mean Machine]Webhallen är onekligen att föredra, men jag kunde inte låta bli att spara 80 spänn på en Ultra X Flat igår, så jag drog till Mycom. Iofs var den beställd, så det var bara ställa sig till vänster och hämta ut beställningen, tog några minuter, men det var lugnt. Iofs var klockan halv elva också...:P
Varit på Webhallen på senare tid?
Fy h*****e vilka köer det är där hela tiden nu, dom måste fan göra något åt det.
Tycker att Mycom är bra, går snabbare på Mycom än Webhallen iaf.
Njae, var några veckor sen...:P
Men de skulle behöva några kassor till, och snabbkassor för icke-idioter med massa frågor.
Tycker det är rätt jämnt mellan de, jag.
February 12, 2003
Delph1 wrote: [quote=Mean Machine]snabbkassor för icke-idioter med massa frågor.
Tycker det är rätt jämnt mellan de, jag.
Tror inte detta är unikt för Webhallen eller ens datorbutiker, jag vill no gha en sån här kasssa i alla butiker jag handlar!
//Andreas
Kan bara instämma. Är sorgligt att höra folk som frågar hur scrollen funkar på musen... Speciellt kul är det när musen inte har scroll...:roll:;)
1 Guest(s)