July 27, 2002
Sardaukar wrote: [quote=Callister][quote=Spidey]nee du kan få plats 256 Mb med mp3 låtar de ingen konvertering eller nåt sånt
Låtarna på disken är ju oftast aldrig i just formated .mp3, tänkte om spelaren gjorde om dom till .mp3, för det är ju mycket mindre.
Oki
Va? 🙄
Var väl rätt tydligt, okej skippar den då.
Men summa summarin, den storlek låten har när jag lägger in i mp3-spelaren blir den storlek den får i mp3-spelaren också? (Ingen konvertering?)
March 10, 2003
256mb är ~ 250 min i Mp3 192kbps kvalitet.
256mb på en mp3 spelare är lika mycket som 256mb på en HD.
Sedan om du lägger in en wav istället för mp3 så lär du inte får in många låtar.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
December 5, 2001
Callister wrote: [quote=Sardaukar][quote=Callister][quote=Spidey]nee du kan få plats 256 Mb med mp3 låtar de ingen konvertering eller nåt sånt
Låtarna på disken är ju oftast aldrig i just formated .mp3, tänkte om spelaren gjorde om dom till .mp3, för det är ju mycket mindre.
Oki
Va? 🙄
Var väl rätt tydligt, okej skippar den då.
Men summa summarin, den storlek låten har när jag lägger in i mp3-spelaren blir den storlek den får i mp3-spelaren också? (Ingen konvertering?)
Nej, lagringsmedia som lagringsmedia. Mp3-spelare är som en liten hårddisk. Man behöver väl inte ens lagra ljudfiler i den?
1 Guest(s)