September 1, 2002
Tänkte handla några saker där, men måste höra mig för först.
Snabb behandling samt leverans?
Ni FICK sakerna ni beställde?
Tacksam för info
// Dinos
December 7, 2003
Satt också och funderade på hur pass seriös den sidan är.
Den verkar ju ha funnits ett tag iaf eftersom dom diskuterat den förra året på sweclockers konumenträttsforum.
April 5, 2006
Ser ut att variera skapligt mkt från person till person..
En person som recenserat totalelit på Prisjakt.se skrev att han fick sina saker efter en och en halv vecka.
Måste väl bero på om de har sina delar på lager lr inte, har iallafall fått det intrycket av att de är sega!
Skulle vara bra o veta om de är riktigt seriösa, med tanke på de priser de har så skulle man verkligen vilja beställa därifrån..
November 26, 2002
En Opteron 144 för 982:- ! Man blir ju sugen på att köpa bara för att det är ruskigt billigt!
Opto 144 + Abit AN8 ultra för 1690:-
Opto 144 + Asrock dual-sata för 1450:-
1 GB cl2 hyper x för 846:-
Man kan faktiskt få sig en rolig maskin för ganska lite pengar! Det är ju inte direkt de priser som gällde då jag köpte mina grejer...
Ehh, läste fel på topic, toalettlit..
Nåväl, aldrig hört namnet tidigare, och jag handlar nog på samma butiker som tidigare fortsättningsvis.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
April 5, 2006
Ser ingen anledning o köpa där nu när man fick detta mail:
Hej,
Vår huvudleverantör hade tyvärr fel på sin prisfil i helgen vilket resultera i att våra priser blev 25% lägre. Vi var tvungna att stänga ner produkter av den leverantören.
Vi håller på att återställa priser och produkter just nu.
Mvh,
TOTAL EL & IT AB
1 Guest(s)