November 4, 2001
Jag måste skaffa en ny mobil och jag har spanat lite. Jag är inte direkt emot Fm-radio, Mp3, GPRS eller färgdisplay snarare tvärtom men ser inte någon anledning att skaffa dem just nu då radio/mp3 gör att hållbarheten på batteriet endast är ~15 timmar, färgdisplay är inget dåligt med förutom men det har ju bara t68 hittils, GPRS har ju inte blivit riktigt fastställt vilka gränser som ska gälla alla operatörer har satt ett tillf. pris. Telia har 100:-/5MB månaden samt 300:-/25MB månaden. TELE 2/comviq har 49:-/obgr. MB månaden. Vodafone/europolitan har 25:-/175MB månaden. Jag tror att jag väntar tills allt med GPRS blivit säkert för enda anledningen jag vill ah det till är för att synka till bärbara och surfa när man är på landet t.ex. fast då har man ju även begränsningen att GPRS inte funkar överallt.
I höst kommer ju även 3G telefonerna så att det där med GPRS får vänta eller utebli.
Jag har blivit intresserad av en t66 så ifall ni Har några erfarenheter eller något annat att säga om den LILLA skönheten kan ni ju skriva!
Tack på förhand
PHaT chrippaz
1 Guest(s)