August 29, 2003
Hur kraftigt nätagg tror ni att jag kommer att behöva om jag ska köra
*2st Radeon 5850 i crossfire
*4st hårddiskar
*dvd-brännare
*Phenom X4 965
Kommer inte att ha två 5850 från början, men räknar med att en uppgradering tar mig dit nån gång i framtiden, och slipper gärna köpa ett nytt nätagg för att kunna driva båda korten sen.
Nu har hop-plocket av delar börjat 😉 Har fått tag i en Antec Sonata för en billig peng 😎
April 24, 2007
Cinder wrote: Hur kraftigt nätagg tror ni att jag kommer att behöva om jag ska köra
*2st Radeon 5850 i crossfire
*4st hårddiskar
*dvd-brännare
*Phenom X4 965Kommer inte att ha två 5850 från början, men räknar med att en uppgradering tar mig dit nån gång i framtiden, och slipper gärna köpa ett nytt nätagg för att kunna driva båda korten sen.
Nu har hop-plocket av delar börjat 😉 Har fått tag i en Antec Sonata för en billig peng 😎
Den räcker nog till och blir över. 🙂
August 29, 2003
Shikar wrote: Den räcker nog till och blir över. 🙂
Det var i den wattklassen jag hade trott att jag kommer hamna också, tänkte inte lägga ut riktigt så mycket pengar på ett nätagg däremot.. dyrt med modulärt 😛
Är cooler masters nätagg bra?
April 24, 2007
Cinder wrote: Det var i den wattklassen jag hade trott att jag kommer hamna också, tänkte inte lägga ut riktigt så mycket pengar på ett nätagg däremot.. dyrt med modulärt 😛
Är cooler masters nätagg bra?
Vill du ha ett billigare nätagg och skiter i modulärt finns bl.a. dessa två:
och
Men jag tycker inte att du ska snåla på kvalitén på nätagget och ett modulärt nätaggregat är alltid skönt att ha, väl värt de extra kronorna i mitt tycke.
2 Guest(s)