March 23, 2003

Jag har den nu, och jag kan bara säga att det är den bästa telefonen jag har haft.
Den är effektiv, lättanvänd, bra och snygg. Helt klart är jag nöjd med att den har radio oxå.
Enda man skulle kunna önskat var att standby-tiden var lite bättre. Men den är okej om man har den nya mjukvaran.
Och så kan man ha roliga mp3-ringsignaler och spela snygga javaspel på den. :bgrin:
March 27, 2003

Krqagyzzz wrote: fördelar: att man kan trycka i mer minne
Va? Utveckla!
Enda nackdelarna: Lite sämre batteri (inget problem enligt mig eftersom man laddar den på natten).
Min har en fördröjning vid svar på inkommande samtal, när man trycker på svara dröjer det i,5 sekunder innan samtalet "startar" (läs: micen börjar funka) vilket resulterar i följande:
Ring Ring...
Jag: - A, de e Adam!
[Tyst]
Jag: - Hallå?
Andra: - Tjena Adam, Pelle här
Sen skulle jag vilja ha mer minne, större skärm och stöd för WLAN samt en html-browser... :bgrin:
btw; vilken är senaste firmwaren?
February 14, 2004

K700 kan man inte "trycka in" mer minne i....d e nog S700 du tänker på.....Underligt iaf att inte en telefon i den prisklassen tar minneskort tycker jag......En mp3 funktion är ju nästan onödigt även om den har ett inbyggt minne på hela 40 mb.....Det går dock rykten om att en k700 som är kompitabel med memorystick är på väg....Förövrigt en mycket bra telefon.....Men själv så valde ja Siemens sx1 då den kör symbian och tar mmc kort
June 3, 2001

Krqagyzzz wrote: fördelar: bra display, mp3-spelare, fm-radio, lättanvänd,
Nackdelar: stor och dyr (defenitionsfråga) samt som vanligt kass kamera.
Flyttar lite... Fördelar: Bra kamera.
Jag har bara hitta en sak som jag stör mig på... batteritiden..
Jag måste ladda den varannan dag.
June 3, 2001

Marron wrote: Japp.. men har man de senaste mjukvaran behöver man ladda den ungefär var fjärde eller var femte dag.. om man inte använder den allt för mkt.
Så skaffa senaste mjukvaran, telefonen får sig ett rejällt lyft på många plan då.
Hur gör man?
Jag kan inte wappa! :arg:
May 1, 2003

Lätaste är la att lämna in den på något serviceställe för Sony Ericsson telefoner...
Man kan göra det själv med nu tror jag..
March 27, 2003

Gueno wrote: [quote=Marron]Japp.. men har man de senaste mjukvaran behöver man ladda den ungefär var fjärde eller var femte dag.. om man inte använder den allt för mkt.
Så skaffa senaste mjukvaran, telefonen får sig ett rejällt lyft på många plan då.
Hur gör man?
Jag kan inte wappa! :arg:
Kan man få senaste mjukvaran genom att wappa?
1 Guest(s)