September 17, 2003
köp en Qtek S100 ... den e grym...
o ett 512Mb Wlan kort .. så har du
en mp3spelare me 512 Mb minne,
Ie så du kan surfa på Wlan / gprs , MSN , word
exell, powerpoint.. o allt i ett mindre format
än vad tex. Sonyericsson V800 / S700i ...
o man får med alla tillbehör, samt två laddare
en för USB port och en för 2hål i väggen.
Så kolla in den på http://www.qtek.se
kontakta mig om du vill köpa, jag jobbar som säljare.
/ sl41m.com (smon@spray.se)
August 7, 2003
Hehe, det verkar som du inte vill höra nåt annat än "köp Neonode den är cool" så gör det då? Sen kan du sitta i en mysig cirkel med alla andra Neonodeanvändare i en skum lokal på Västmannagatan och pilla på era små apparater.
Nä, seriöst jag vet inte mycket om den (och nej, jag vill inte veta heller). Vet att det gick ut för ett par år sen och var så JÄÄÄDRA kaxiga. "Höhö, allt som Ericssons telefon kan göra kan vi göra". Sen levererade de inget på TVÅ ÅR under tiden som alla andra tillverkare sprang förbi dem och varvade dem (typ). Sen har de dragit igång nån tillverkning i nåns lada nånstans och lyckats sälja några tusen lurar medan SonyEricsson, Nokia osv sålt några 100 miljoner?
Bluff-företag enligt min mening.
November 22, 2001
Laglorden wrote: Hehe, det verkar som du inte vill höra nåt annat än "köp Neonode den är cool" så gör det då? Sen kan du sitta i en mysig cirkel med alla andra Neonodeanvändare i en skum lokal på Västmannagatan och pilla på era små apparater.
Nä, seriöst jag vet inte mycket om den (och nej, jag vill inte veta heller). Vet att det gick ut för ett par år sen och var så JÄÄÄDRA kaxiga. "Höhö, allt som Ericssons telefon kan göra kan vi göra". Sen levererade de inget på TVÅ ÅR under tiden som alla andra tillverkare sprang förbi dem och varvade dem (typ). Sen har de dragit igång nån tillverkning i nåns lada nånstans och lyckats sälja några tusen lurar medan SonyEricsson, Nokia osv sålt några 100 miljoner?
Bluff-företag enligt min mening.
Klart jag vill höra det 🙂
Nä, men jag vill inte höra "köp denna istället", iaf inte utan vettig motivering. Qtek telefonen hade varit bra, men storleken och priset är inte bra. Det jag frågade efter var hur neonoden är.
November 22, 2001
Bull wrote: Neonoden hade varit hur bra som helst om den komit ut för 2 år sedan, den är föråldrad och det märks rätt ordentligt med den.
Mjo, jag ska nog titta efter en annan telefon.
Var inne på aircall o de ville ha 5500:- för den, 5100:- med abbonemang.
Lite underligt när den säljs för 4600 på neonodes hemsida.
2 Guest(s)