May 5, 2004
Någon som köpt av dem ? Verkar ju rätt skumt med 45:- pf och ingen fraktavgift oavsett orderstorlek.
Skum sajt också med popups för själva butiken.
February 26, 2002
Köpte moderkort,cd-brännare och grafikkort från dem
grejerna kommer från Finland men de kom på 2 arbetsdagar till mig iaf och jag bor i småland.
De ringde upp söndagen jag beställde typ kl 20:30 för att bekräfta ordern också, det är service det.
kan inte annat än att rekomendera dem
February 12, 2003
Boomhauer wrote: En sak att tänka på när man beställer från utlandet är ju att lagarna skiljer sig från Sverige så det kan vara lite luddigt om något är defekt etc.
När hamnade Piteå i utlandet?
Presentation:
Företaget finns 3 km från välkända Piteå, handelscentrum i norrland.
För att hålla nere priserna har vi ingen lagerhållning. Varorna levereras direkt från huvudlagret till ER kunder. Vi säljer första hand mot postförskott men tar gärna emot beställningar från aktiebolag, stat och kommun. I de sistnämnda fallen kan ni betala mot faktura men kontakta oss först via mejl så ordnar vi det.
May 16, 2003
GNT är finskt, dom har kontor i Sverige också. Väldigt bra kundservice.
Snabba leveranser.Dom har allt i lager i finland, och komplett har ju i Norge... =)
Estland, Lettland, Litauen, Sverige och Finland finns dom i.
Ang. frakten...
Nettobutiken är återförsäljare åt GNT och när dom skrev på kontraktet så är det att alla nya kunder får 45dagars faktureringrätt och fraktfritt.
1 Guest(s)