February 24, 2005
Hemsidan e inte klar men kommer att vara http://www.nettechdata.com
men man kan maila på [email]Macloud62@hotmail.com[/email] eller [email]Duffyman@telia.com[/email]
kommer även vara mail sen Inköp@Netechdata.com
March 19, 2003
Inköp@Netechdata.com = inkop då eller? Eller ska ni använda åäö i adresser?
Har ni f-skattsedel/org nummer?
Bara nyfiken.
Förstog inte ett skvatt av vad du skrev i toppen.
Ska man maila vad man vill ha sen ska ni maila tillbaka vad det kostar eller?
Eller ska personen som vill köpa "visa" priset mot företaget?
Luddigt.
Sen kan de vara en fördel om man reggar domänen som man planerar på att använda.
Dvs "nettechdata.com" så att ingen annan tar den.
February 24, 2005
Enklast e det ju att ni tittar efter varan och ser vad det e för pris sen kan ni maila om ni vill köpa så ger jag 15% rabbat till Nh are sen lägger jag mig under priserna hos Itbutikken samt komplett eller andra . bara jag vet vad ni vill ha sen så mailar jag priset tillbaks vad jag säljer det för
Har f-skatt med momsnr se810214463401
Maila på [email]macloud62@hotmail.com[/email]
eller ring 0762381644
March 19, 2003
duffy wrote: Enklast e det ju att ni tittar efter varan och ser vad det e för pris sen kan ni maila om ni vill köpa så ger jag 15% rabbat till Nh are sen lägger jag mig under priserna hos Itbutikken samt komplett eller andra . bara jag vet vad ni vill ha sen så mailar jag priset tillbaks vad jag säljer det för
Har f-skatt med momsnr se810214463401
Maila på [email]macloud62@hotmail.com[/email]
eller ring 0762381644
Och du heter Göran antar jag?
Inte illa att du moms reggade dig idag 🙂
September 12, 2001
Detta är ju reklam och som bryter mot forumreglerna.
Ett utdrag av reglerna som gäller här inne på NH.
#Det är ej tillåtet att sprida reklam för utomstående verksamhet utan tillåtelse från NordicHardware.
Är du som representant för något företag intresserad utav reklamplats på NordicHardware vänligen skicka ett mail till [email]henrik@nordichardware.se[/email]
*tråd låst*
1 Guest(s)