November 22, 2001
Klickar??
förresten, är det något knapplås eller så på den där knappen?
Med min samsung e700 så blir kameraknappen lätt nedtryckt när man har telefonen i fickan (många svarta bilder).
Kan tänka mig att det inte är något vidare för den där motorn om den ligger i fickan o försöker öppna telefonen titt som tätt.
December 31, 2001
Json_81 wrote: Klickar??
förresten, är det något knapplås eller så på den där knappen?
Med min samsung e700 så blir kameraknappen lätt nedtryckt när man har telefonen i fickan (många svarta bilder).
Kan tänka mig att det inte är något vidare för den där motorn om den ligger i fickan o försöker öppna telefonen titt som tätt.
Den ska stoppa om den inte kan öppnas eftersom det finns en automatisk öppning så fort någon ringer man kan aktivera och skulle man då ha den i fickan och den inte kan öppnas så går bara motorn runt utan att det händer något, mobilen skulle inte ta skada i alal fall enligt den recensionen jag läste.
June 17, 2004
Jag har själv haft en P510 samsung, det var den bästa mobilen vad jag haft tycker jag. enda skälet jag sålde den var att vill inte ha en dyr luck mobil som man ska vara rädd om när man har den i jeans fickan 🙂 blir lite små sliten.
Edit: Poäng av mig: 9½/10
luckan tar mycket batteri. en dålig sak bara.
September 29, 2004
September 29, 2004
Tack så mycket!
Ok, menade inte att jag bokstavligen tröttnat, men bara kul o prova lite andra modeller ibland. Hade en SE T630 i en hel vecka innan jag tappade bort den förra helgen på finlandsfärjan, en helt fantastisk telefon enligt mig.
Blev nu sugen på en vikbar historia så det lutar åt en Samsung SGH-P510 bara för o testa lite nytt.
Läst en massa recensioner om den men det skulle vara kul o höra vad vana användare har att säga om den vad gäller användarvänlighet o såna saker (se mitt inlägg ovan). 🙂
2 Guest(s)