November 10, 2002
MrWeizel wrote: [quote=DarkStormZ]Blev en 7250 iaf. Flickvännen hade lite del i att man köpte den. Hon är frälst vid den verkar det som...
Var man lite fattigare nu då...
grattis till ett felköp... SE T610 slår den på alla punkter och är mkt coolare
flickvännen tjatade juh 👿
January 28, 2003
chrippaz wrote: 6600 kostar 10k har jag för mig när jag kollade pricerunner, men den har ju inte kommit än.
Jag tycker du gjorde ett bra köp, 7250i är schyst.
7250i är minst lika bra som t610 fast snyggare. T610 har ingen bra skärm och tar inte speciellt bra bilder.
eru dum lr?? försök inte slå i en som säljer mobitelefoner det..
T610ans färgskärm är bland dom absolut bästa som finns att få tag i i sverige, nokias färgskärmar är inte i närheten, färgerna ser tecknade ut
vad kameran beträffar så är T610ans VÄLDIGT bra, med tanke på att det FAKTISKT är en mobiltelefon, nokias är nästan lika bra..
nokia ligger långt efter SE nu, det självklara valet är en mobil från dom...
November 4, 2001
Har ingen bra skärm är väll kanske att ta i, men så jävla bra är den inte. Jag blev inte imponerad av den.
"Nästan halva telefonens framsida upptas av en rejäl färgskärm som kan visa 65 536 färger. Så många färger har tidigare bara de asiatiska tillverkarnas telefoner haft. Men asiaterna ligger fortfarande före. Skärmen i T610 är inte hundraprocentigt ljusstark och skarp. Det beror på att Sony Ericsson valt en skärm med stn-teknik i stället för den lite bättre (och dyrare) tft-tekniken. Jag lyckades dock göra skärmen i T610 behagligt skarp genom att ändra i inställningarna för kontrast.
När solljus reflekteras i skärmen utomhus blir den mycket ljussvag. I handdatorer används numera speciella tft-skärmar som fungerar lika bra utomhus; det är bara att hoppas att mobiltillverkarna tar efter."
Källa: Mobil
Bilder tagna med Sony Ericsson T610
[Image Can Not Be Found]
[Image Can Not Be Found]
Bilder ifrån: Mobileburn
Bilder tagna med Nokia 3650.
[Image Can Not Be Found]
[Image Can Not Be Found]
Bilder ifrån: 36fifty
April 20, 2002
De sista två bilderna var ju jätteskarpa jämfört med de två översta.
Sjysst...verkar som mobiltelefoner med kamera kan vara rätt bra...:D
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
November 4, 2001
ifall storleken inte har så stor betydelse och man kan vänja sig vid en rund knappsats, tycker jag 3650 är bland de bästa mobilerna. Man kan ha minneskort, java-kompatibel, spela in film osv.
Jag har gjort en liten bild dom kanske inte är exakt men den ger iaf en vink om några mobilers storlek.
[Image Can Not Be Found]
1 Guest(s)