July 18, 2003
Cezar wrote: [quote=Dry_Ice]Bara att plocka en ny 74 gb tycker jag då. Inte så mycket att tänka på.
36 gb är lite för lite och 74 gb är lagom 🙂 150 är för mycket.
Ja 74 låter lagom men vill INTE ha någon som låter typ 37db. Vill att den ska vara så tyst som möjligt...
Alla som säljs idag är av nya rev. I alla fall på de stora sidorna. Dem uppgraderade väll dem för ett bra tag sen ? 74 gb finns väll inte ens i den högljuda v. ?
December 30, 2003
Cezar wrote: [quote=Dry_Ice]Bara att plocka en ny 74 gb tycker jag då. Inte så mycket att tänka på.
Ja 74 låter lagom men vill INTE ha någon som låter typ 37db. Vill att den ska vara så tyst som möjligt...
37? låter dem så mycke, när jag hade min så lät den inte mer än mina vanliga diskar, samsung & seagate =)
*edit* här på NH står det att dem låter 32-36 db, det måste vara en märkbar skillnad =)
January 20, 2002
kwansa wrote: [quote=Cezar][quote=Dry_Ice]Bara att plocka en ny 74 gb tycker jag då. Inte så mycket att tänka på.
37? låter dem så mycke, när jag hade min så lät den inte mer än mina vanliga diskar, samsung & seagate =)
*edit* här på NH står det att dem låter 32-36 db, det måste vara en märkbar skillnad =)
Är det samsung o seagaten som är högljudda??
January 20, 2002
Dinos wrote: Skillnaden mellan en Raptor och en "vanlig" SataII-disk är inte direkt extrem.
Men de nya 74GB Raptor är mkt fina med sina 16MB Cache, dessa låter inte heller en speciellt. Jag anser just 74GB vara den mer prisvärda av raptorerna.
Ok. Får bli en 74GB Raptor 16mb cache.
1 Guest(s)