December 20, 2000
March 1, 2001
Logitech Mouseman Wheel Optical äger, kostade 399 när jag köpte för ett år sen. Bästa köpet jag gjort nästan. Skön och enkel passform utan att bli överdriven. Go, scrollknapp.
Körs på USB för bäst känsla.
Trådlösa blir ofta tunga, kommer lätt bort och kan vara jobbiga att hanskas med ifall musen sikt till mottagaren är dålig.
Visse
March 17, 2001
Ok, först och främst skall jag bara klargöra fakta!
Optiska möss hänger inte med i "snabba" rörelser som t.ex i spel och dylikt.
Om du inte prioriterar detta så tycker jag absolut att du skall satsa på en optisk mus. vilken som är bäst av de optiska mössen vet jag inte.
Men!, om du hellre vill ha något som "hänger med i svängarna" så skall du helt klart satsa på en mus med kula. Jag rekommenderar starkt denna mus:
Logitech: Pilot Wheel Mouse (Pris ca 250kr)
kan tillägga att jag har prövat alla de optiska mössen. Iallefall den lästeknik som de använder sig av. Har hört att Microsoft håller på att utveckla en förbättrad läsning som gör det möjligt även för "snabba" röreler! Men det dröjer väl innan de dyker upp på marknaden.
June 8, 2001
Har hört att Microsoft håller på att utveckla en förbättrad läsning som gör det möjligt även för "snabba" röreler! Men det dröjer väl innan de dyker upp på marknaden.
Låter bra, även om jag aldrig haft problem med detta, ok, lite i början men...
Kanske ngt att uppdatera till senare 😀
2 Guest(s)