February 20, 2003
Funderar på ett sådant här .....
http://www.datorbutiken.com/se.....ADICEQ9800
Kortet har fått bra betyg i kylning---Överclockning (tom´s hw)
Vad tycker ni.........:-)
February 12, 2003
Jag beställde ett sådant för att det har fått bra kritik i alla tester men nu blev jag lite besviken!
Jag beställde det den 21 januari men väntar på moderkortet som kommer den 10:e, då kostade kortet 3200 spänn så hmm tror ni att man får det för det nya priset eller det gamla!
Köp det kortet eller ett PowerColor Pro
February 20, 2003
x-per wrote: Jag beställde ett sådant för att det har fått bra kritik i alla tester men nu blev jag lite besviken!
Jag beställde det den 21 januari men väntar på moderkortet som kommer den 10:e, då kostade kortet 3200 spänn så hmm tror ni att man får det för det nya priset eller det gamla!Köp det kortet eller ett PowerColor Pro
Nu menar jag kvalitet och prestanda på själva kortet och inte order probs och priser..........!!! 😀 😮
June 1, 2003
det är typ ingen skillnad i prestanda mellan hichtech och powercolor. men komplett har "veckans erbjudande" den här veckan som gör att powercolor endast kostar 2200 den här veckan...tror att det kommer höjas sen.
men hichtech har i och för sig bättre kylning. fast den kan man köpa löst och då kostar den 200...
1 Guest(s)