August 24, 2002
August 24, 2002
August 7, 2002
August 24, 2002
August 7, 2002
August 24, 2002
August 24, 2002
May 10, 2002
Bull wrote: Jag köpte ett Asus GeForce 4 Ti 4200 128 Mb och det är verkligen ett bra kort. Kör dessutom med samsung minnen så det klockar bra också. Det kostar inte mer än 1800 på itbutikken.dk
bara för att du inte ska tro att du är speciell är duktig på nånting.... lr för att upplysa att gainward använder sig också av samsung minnen och gainward har mycket finare färg 😉 och så vill jag säga att itbutikken.dk suxxor da byxor
February 26, 2002
Abishai: Att du inte lär av det andra skriver om och till dig
Jag ville inte verka duktig, men det vill du ju mer än ofta verkar det ju som. Asus kortet kostar runt 1800 och kör med Samsung minnen vilket är som du säger samma minnen som Gainward har valt att satsa på. Det leder mig till nästa punkt ett Gainward kort med 128 Mb minne kostar runt 2400 om jag inte missminner mig. Det hela avrundas till slut med att du för 3/4 av priset på ett Gainward kortet får ett likvärdigt kort... dessutom av en i:a klass tillverkare!!!! Om man inte är helt märkesfixerad vilket du helt och hållet verkar vara så skulle vilken normal människa som tvingas att själv betala sina datorinköp välja att köpa asus kortet. Annars skulle man kunna köra med ett Kyro kort så kan man ju spara en massa pengar eller vad säger du?
May 10, 2002
Bull wrote: Jag ville inte verka duktig, men det vill du ju mer än ofta verkar det ju som. Asus kortet kostar runt 1800 och kör med Samsung minnen vilket är som du säger samma minnen som Gainward har valt att satsa på. Det leder mig till nästa punkt ett Gainward kort med 128 Mb minne kostar runt 2400 om jag inte missminner mig. Det hela avrundas till slut med att du för 3/4 av priset på ett Gainward kortet får ett likvärdigt kort... dessutom av en i:a klass tillverkare!!!! Om man inte är helt märkesfixerad vilket du helt och hållet verkar vara så skulle vilken normal människa som tvingas att själv betala sina datorinköp välja att köpa asus kortet. Annars skulle man kunna köra med ett Kyro kort så kan man ju spara en massa pengar eller vad säger du?
tro mig det vill inte jag heller! nä men nu är ju inte minnena det viktigaste.. hmm jag köper antingen gainward lr leatek för dom får jag tag i billigast själv så.. man kan ju alltid spara asså, spara är bra för då kan man få tag i ett värre kort än ett ti4200 🙄
December 4, 2001
Varför vara så himla noga med vad man får för poäng i 3Dmarks? Spela och njut i stället. Jag byte bort mitt GF3 Ti200 och köpte ett Geforce4 MX440 128Mb och alla spel flyter minst lika fint som GF3 Ti200 i höga upplösningar. Varför vara så tävlingsinriktad? Oxå fick jag ju en slant över oxå efter mitt köp. Jag är mer nöjd med detta kort än med mitt f d GF3.
Spela och njut i stället....
August 24, 2002
Kid Rock wrote: Varför vara så himla noga med vad man får för poäng i 3Dmarks? Spela och njut i stället. Jag byte bort mitt GF3 Ti200 och köpte ett Geforce4 MX440 128Mb och alla spel flyter minst lika fint som GF3 Ti200 i höga upplösningar. Varför vara så tävlingsinriktad? Oxå fick jag ju en slant över oxå efter mitt köp. Jag är mer nöjd med detta kort än med mitt f d GF3.
Spela och njut i stället....
Försöker njuta, men i BF 1942 (som är mitt favoriritspel) flyter det inte, måste köra 800x600 för att det ska flyta helt perfekt på en server med 32 spelare
2 Guest(s)