November 18, 2003
denstore wrote: [quote=Dehman]Jo priserna på blocket är ganska hutlösa ibland. Men jag ska inte klaga, hade gjort samma sak (Som dig alltså). 😉
Det är ju bättre att börja lite högre, och låta folk pruta lite. Då blir ju båda gladare.
precis, man kanske sätter 700kr men man vill ha ca500 o så skriver man billigare vid snabb affär o oftast blir båda sidorn nöjda om du tex säljer den för då 550 eftersom då får ju säljaren mer än han tänkte sig o köparen prutade ju ner priset 150kr, förstår ni hur ja menar?
October 22, 2002
Snowman89 wrote: [quote=denstore][quote=Dehman]Jo priserna på blocket är ganska hutlösa ibland. Men jag ska inte klaga, hade gjort samma sak (Som dig alltså). 😉
Det är ju bättre att börja lite högre, och låta folk pruta lite. Då blir ju båda gladare.
precis, man kanske sätter 700kr men man vill ha ca500 o så skriver man billigare vid snabb affär o oftast blir båda sidorn nöjda om du tex säljer den för då 550 eftersom då får ju säljaren mer än han tänkte sig o köparen prutade ju ner priset 150kr, förstår ni hur ja menar?
Visst är det så. Man sätter ju en aning högre pris än vad man har tänkt att släppa iväg grejerna för sen.
Sen så när man mailar på något så försöker man ju alltid pruta litegrann. Det gör iaf jag 😀
1 Guest(s)