OLW Sourcream Onion Franska Örter Chips|Köpråd|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
OLW Sourcream Onion Franska Örter Chips
Hauk
Member
Medlem
Forum Posts: 4055
sp_UserOfflineSmall Offline
1
November 18, 2003 - 8:25 pm
sp_Permalink sp_Print

Goddag.

Är ledig imorgon, så jag laddade lite för kvällen som ska spenderas med en polare.

Inför det inhandlades en påse OLW Sourcream & Onion Franska Örter Chips "BIG BAG!".

Det var med blandade känslor jag gick på en ny chipssmak, eftersom jag i vanliga fall har mycket svårt för nya chips sorter, i synnerhet sådanna med mycket konstiga kryddor, då man tenderar att lätt tröttna på dom.

För att göra upplevelsen komplett tillsatte jag med Vanilla Coke.

Det var lite med besvikenheten i beredskap jag öppnade påsen, och förde första chipset till min mun. Dock blev jag positivt överraskad! En pepprig smak med en lätt touch av ost, samt en något homosexuell krydd blandning som gav en kontroversiell, men endå innovativ, bismak.

Efter att i samband med vänner ätit halva påsen så började dock känna mig lätt irriterad på smaken, peppar smaken var på tok för dominant, och hade en tendens att ta död på de andra kulinariska inslagen chipsen hade att erbjuda. Detta ledde således till att viss trötthet på inehållet hade uppståt redan innan vänner hade tagit slut, vidare in mot fab 5 gav jag upp påsen, med bottenskrapet kvar.

Jag kan dock inte säga att det var en negativ upplevelse, på det stora hela gav dom mig ett mycket sofistikerat intryck, och en andedräkt bajs skulle avskräckas från.

Rekommenderar jag denna produkt? Ja, det gör jag nog endå! Dom passar sig utmärkt i lite finare sällskap (film med damsällskap?) då du inte vill framstå som glupsk.

En kväll framför datorn, kanske inte riktigt ända fram där.

Apptitretare tillsammans med en drink ? utmärkt.

6 av 10 möjliga för OLW Sourcream & Onion franska örter chips.

don
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1027
463586
November 18, 2003 - 8:36 pm
sp_Permalink sp_Print

Ska testa den nån gång då
snygg recesnion btw

HLC
Siktar mot toppen
Medlem
Forum Posts: 51
463587
November 18, 2003 - 8:36 pm
sp_Permalink sp_Print

måste säga att jag inte ofta hittar chips-recentioner... dock har du nog överbevisat mig om att jag inte ofta kommer få anledning att äta dem, varvid jag nog håller mig borta ifrån dem...

Valet med Vanilla coke var kanske enligt min mening ett misslyckat val redan ifrån början men alla har väl sin egen smak antar jag :p

Hauk
Member
Medlem
Forum Posts: 4055
463776
November 18, 2003 - 10:43 pm
sp_Permalink sp_Print

Vanilla Coke, denna heta debatt! dess vara eller icke vara, det är frågan vi alla ställer oss! Limited edition ? ett år på nacken nu, och denna guda dryck håller fortfarande samma klass! den är här för att stanna, sveriges svår på Cherry Coke!

GooGeL
Member
Medlem
Forum Posts: 4327
463848
November 19, 2003 - 1:23 am
sp_Permalink sp_Print

Klister!! lite klister på denna pliiizzz... admins!! 🙂

heh nahhh men väldigt fint skrivet Hauk :b

cnuut
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 429
463854
November 19, 2003 - 2:28 am
sp_Permalink sp_Print

Jag håller med! dom är helt OK att sitta & småsnaska på men det blir för "mäktigt" i längden.

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 203
Currently Browsing this Page:
2 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL