July 27, 2002
Är detta då ett bra alternativ?
http://www.datorbutiken.com/se.....4E2WH19-SE
July 27, 2002
Jag klockar aldrig
Bygga själv, ja kommer bara pajja något, och sen vet vi ju hur det är att returnera saker till db. (:
Om man tar bort tgt bord och Os.et kommer man ner en hel på den där datorn faktiskt.
Onödigt o köpa en xp för 1000 kr 🙂
edit
9200 kr om man tar bort tgtbord och windows home..
Jävligt billigt fan..
February 16, 2004
Callister wrote: Jag klockar aldrig
Bygga själv, ja kommer bara pajja något, och sen vet vi ju hur det är att returnera saker till db. (:
Om man tar bort tgt bord och Os.et kommer man ner en hel på den där datorn faktiskt.
edit
Jävligt billigt fan..
Har du frågat efter priset utan det eller bara dragit bort vad det kostar?
April 20, 2002
Finns en knapp man kan trycka på.
"Konfigurera detta datorsystem"
Bara att välja bort det du inte vill ha...:D
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
April 13, 2004
Callister wrote: Bygga själv, ja kommer bara pajja något, och sen vet vi ju hur det är att returnera saker till db. (:
Du kan ju alltid plocka ihop ett billigt paket, med exakt det du vill. Sedan välja till montering på db för 200 spänn eller vad det kostar.
*EDIT: Kollade nu på db men det verkade inte finnas
Men du kan ju alltid be en polare eller något, som kanske är lite mer hajj på sådant.
May 19, 2003
Callister wrote: Jag klockar aldrig
edit
Jävligt billigt fan..
Jag har nu på senaste tiden krånglat med min dator och retunerat 2ggr till db, helt utan problem.
April 23, 2003
Behöver du verkligen skärm? Har du ingen annan?
Får det till 9700kr om jag tar bort de saker du sagt + monitor, lägger till AMD Athlon64 3200+ 2000MHz, tar istället Kingston KVR400X64C3A/512 2x512Mb samt ett Creative SoundBlaster Audigy2 bulk PCI.
CPUn kanske inte är ett måste fast den har ju dubblad L2 Cache, du får dualddr med två minnen + att 512MB nästan inte räcker till med de senaste spelen. Ljudkortet för att få bättre inlevelse i spelen, tex värstingar som Thief eller liknande. 🙂
1 Guest(s)