February 16, 2005
Var på jakt efter en tv för ett tag sedan men planerna gick i stöpet men nu ser det ut att kunna bli aktuellt igen, jag har fått förklarat för mig att plasma är att föredra om man inte planerar att koppla datorn till tv ofta och det tänker jag inte. Kikade lite på LG´s PC1RR 42"
http://www.tbh.se/index.asp?pr.....d_id=13584
TBH är inte biligast men dom ligger i stan så jag slipper frakt och lätt att lämna in om det blir krångel. Såg tv:n hos elgiganten och det såg bra ut (designen lämnar lite att önska dock) fast det är klart dom körde HD på´n och det har jag ingen möjlighet till än. Vad jag undrar är om någon har erfarenhet av denna tv och kan tala om hur den klarar sig till vardags för vanligt tv tittande etc, gärna analog signal för det har jag och kommer nog ha ett tag framöver.
Rekomendationer (med motivation) av andra apparater i samma prisklass uppskattas också.
Den inbyggda hårddisk funktionen på denna tv är väl inget man kommer att använda varje dag men jag gråter ju inte av att den finns där, synd bara att man inte kan spola framåt i live tv också å slippa reklamen
1 Guest(s)