June 20, 2002
hur lång tid brukar det ta innan avin kommer efter att paketet har kommit då...???
ett par dagar kan vara riktigt långa när man har väntat en vecka på att skiten ska komma... riktigt enerverande när man vet att de ligger 100m härifrån, men att posten inte har vett att få ut avin samtidigt som grejerna anländer... 👿
February 4, 2003
Ända sen Konsum fick ta över posten här där jag bor (Gävle, Andersberg) har mina paket varit dömda till en mörk framtid =D
Varje gång (nåja) jag beställer nåt så kommer paketet fram till Konsum ungefär samtidigt som posten sorterat veckans sista post. Som om inte detta vore nog så ringde jag en gång till Konsum för att fråga om de var villiga att lämna ut mitt paket om jag bara tog med mig kollinumret.
- Jorå, det går jätte bra det, kom ner hit du.
Bara å klä på sig alla varma kläder å gå ut i den här jävla sk*t snön å pulsa hela vägen till Konsum med glatt humör! 🙂 Väntade inte mer än 5 minuter efter samtalet, men när jag kom fram visade sig att dom inte alls visste hur man gjorde 🙁 baah! Vart finns det en riktig post i det här landet? hehe =D
June 20, 2002
Smirnoff wrote: mja är det bara jag som är lycklig lottad i GÄvle?
har beställt lite saker från webhallen.se,ad-teknik.se samt komplett.se
har alltid fått sakerna nästa dag.Hämtar ut på Konsum på Söder.
verkar så... jag beställde från DB förra måndagen... bekräftelse om att det gått till packning kom på onsdagen, leveransbekräftelse på fredagen men inget paket har kommit än...
1 Guest(s)