September 16, 2002
Tjo!
Är det gratis att fixa och ha ett paypal konto, så alla mina miljoner fans kan donera pengar till mig?
Eller kostar det?
Finns det någonsin några afgifter på det?
Vad krävs för att ha ett?
Ojojoj, skulle uppskatta svar på mina frågor och andra frågor som också är bra att veta om det här.
November 18, 2003
Kizo wrote: Inga avgifter när jag betalar något heller? Tja...förutom just det jag betalar för?
Och det funkar utan att jag blandar mig i att sätta in pengar på mitt konto?
du måste ju självklart ha pengar på ditt konto för att du kan köpa något,
ja tror inte de e nå avgifter om de e de så e dom väldigt små för ja har inte märk något do msenaste gångerna ja har betalat med de
November 18, 2003
Kizo wrote: Hmm... Det låter ju bra.
Men är det någon som vet SÄKERT att det inte är några avgifter?
ska kolla upp de lite senare idag, ja köpte en grej för 36,5dollar o ja fick betala ca 265kr o de stämmde rätt så bra, ja tror paypal tar lite för att växla om o så men kanske 1-5% men ja ska kolla de senare så du får veta exakt hur de e
September 16, 2002
Snowman89 wrote: [quote=Kizo]Hmm... Det låter ju bra.
Men är det någon som vet SÄKERT att det inte är några avgifter?
ska kolla upp de lite senare idag, ja köpte en grej för 36,5dollar o ja fick betala ca 265kr o de stämmde rätt så bra, ja tror paypal tar lite för att växla om o så men kanske 1-5% men ja ska kolla de senare så du får veta exakt hur de e
Tack! Väldigt schysst! Jag uppskattar det! 😀
September 16, 2002
Snowman89 wrote: dom tar inga avgifter men om du tex ska växla pengar på forex o kursen står i dollar står i 7.53 så tar forex kanske 7.60 så e de med paypal också men ja vet inte exakt hur mycke de e
Tackar!
Så alltså, om jag skaffar ett konto, men aldrig använder det, så kostar det inget? (Hypotes)
1 Guest(s)