July 15, 2004
Hej hej.
Är på väg att skaffa en bärbardator och funderar på att sälja min stationära dator för att minska mellanskillnaden.
Den stationära datorn är:
amd3500+
2gigabyte kingston
msi moderkort
atix850xt
110+60gigabyte HDD
chassi antec sonata
Jag är inte så insatt i beg.marknaden men är ett rimligt riktprisrunt 5000?
July 8, 2007
DrPepper wrote: Du skojar? om folk inte vill köpa min dator i sign som är betydligt bättre än din för 5000kr så lär dom ju verkligen inte köpa din för det priset.
Du skojar? Din dator är ju faktiskt sämre. Visst du har snabbare cpu, men det är inte alls allt. Med mer minne och BETYDLIGT bättre grafikkort är hans dator bättre.
August 18, 2006
MooDHooD wrote: [quote=DrPepper]Du skojar? om folk inte vill köpa min dator i sign som är betydligt bättre än din för 5000kr så lär dom ju verkligen inte köpa din för det priset.
Du skojar? Din dator är ju faktiskt sämre. Visst du har snabbare cpu, men det är inte alls allt. Med mer minne och BETYDLIGT bättre grafikkort är hans dator bättre.
frågan är ju om det är hyperx minnen eller value minnen han har i sin burk, är det value så är det ju inte direkt klockvänliga. Sen klarar ju grafikkortet av dom flesta utav dagens spel.
July 15, 2004
->Callister: Jahapp där ser men, var ju lite synd, had velat få lite pengar till mellanskillnad för en bärbar dator........chassit självt låg ju ananrs på runt 1000-lappen :S. Ja det är ju så i dagsläget att beg. sjunker tokmycket....... Ville bli lite mer mobil med en bärbar dator och de är ju inte direkt billiga om man måste cadda med dem......,.
->Dr.Pepper: tack för svaret. Hoppas inte alla vill modda och överklocka sina datorer 😛
->MoodHood: Tack för svaret 😀
1 Guest(s)