October 14, 2002
köpte en maxtor onetouch från dp.se förra året.
den pajade så jag skickade in den till dem i slutet av dec.
i början av januari säger de att de konstaterat att den är trasig och att de skickat den till maxtor som ska skicka dem en ny inom 1-2 veckor och som dp.se sedan skickar till mig.
nu har det gått runt 5 veckor och de svarar varken på telefon eller mail.
vad ska jag göra?
May 23, 2003
January 21, 2005
PolarIce wrote: [quote=Fluffy-141] Kan dock erkänna att det gick upp ganska snabbt för min del att dp.sed och dataprince.se är samma sida :bok:
Ja, alla är inte lika snabbtänkta dom du...;) 😛
tackar är väl inge svårt att räkna ut att dp.se och dataprince.se är samma sida typ?:P färgvalket avslöjar dom ju 😉
February 16, 2005
hota inte tala bara om för dom att "skälig tid" har löpt ut och att om inte varan finns hos dig om tre dagar så ringer du ARN, är du "aggresiv" mot dem så kommer de göra som en igelkott, rulla i hop sig med taggarna utåt.. börja med att vara vänlig fattar dom inte så är det bara tala om att "tyvärr så kommer ju inte vi överens så jag får ringa ARN, hej då å ha en trevlig dag" ..ungefär så där...
2 Guest(s)