December 31, 2001
Jo nu är det så att jag är ut efter denna lilla goding.
http://www.webhallen.com/prod......p?id=93283
Saken är den att det går ju inte att få tag på det i sverige än så finns det någon festligt ställe som skickar till sverige som har denna produkt för ett bra pris? Väldigt tacksam för svar.
March 10, 2003
Tycker du 370 är dyrt så kanske du kan försöka köpa Socom+headset och sedan sälja socom löst för en 300 (fast det ka n nog vara svårt).
Köpte själv socom och tycker det är ett okej spel, sedan är det sjuk skillnad i kvalitet på detta headset jämnfört med generic headset i ljudkvalitet.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
December 31, 2001
Ctrl wrote: Tycker du 370 är dyrt så kanske du kan försöka köpa Socom+headset och sedan sälja socom löst för en 300 (fast det ka n nog vara svårt).
Köpte själv socom och tycker det är ett okej spel, sedan är det sjuk skillnad i kvalitet på detta headset jämnfört med generic headset i ljudkvalitet.
Nej jag tycker inte 370kr är dyrt, et jag syftade på är att det alltid brukar bli bra mycket dyrare när man beställer från utlandet. Därför skrev jag som jag gjorde.
Anledningen till att jag vill ha just det headsettet är just för att det är officiella från Sony, väldigt petig så 🙂
1 Guest(s)