February 10, 2001
Såg nu en satans billig kamera.
http://www.netonnet.se/item.as.....?iid=59563
Är den lika kass som den bör va när man får den så billigt?
Nån som har den elller vet nått om den?
January 20, 2003
Kamerorna med optisk zoom från Avant är helt ok men har själv en 3,3 MPix kamera av märket Avant och kan inte säga att det är nån höjdare direkt och kan tänka mig att den där versionen inte är bättre.
Måste ha typ dagsljus för att få vettiga bilder samt att man inte kan ta ordentliga bilder om kameran inte är helt still, om du håller den i handen när du tar bilden så blir det bara suddigt oavsett vilka inställningar man kör med.
June 27, 2002
Delph1 wrote: Den är rätt kass faktiskt. Många av grejerna på Netonnet är precis vad man tror. Finns undantag, Centrum-serien verkar vara relativt prisvärd medan Anderson och Avant verkar hålla betydligt lägre kvalité.
//Andreas
Anderssons Plasma fick väldigt bra betyg i Hemmabio sist. Centrum e riktigt kassa däremot likaså Avant.
November 27, 2003
Redfaction wrote: [quote=Delph1]Den är rätt kass faktiskt. Många av grejerna på Netonnet är precis vad man tror. Finns undantag, Centrum-serien verkar vara relativt prisvärd medan Anderson och Avant verkar hålla betydligt lägre kvalité.
//Andreas
Anderssons Plasma fick väldigt bra betyg i Hemmabio sist. Centrum e riktigt kassa däremot likaså Avant.
Äger flera Centrum apparater och har haft fler. Alla har fungerat riktigt bra med tanke på priset. Känner mer än ett fåtaql nöjda personer med Centrum desto flärre av Avant.
Den Anderson-plasma jag tittat på var den sämsta plasma jag sett, det är tydligen samma som Luxor så det är väl en delad sistaplats iofs. Dock med tanke på priset så kändes det inte så konstigt, men ska man lägga så mycket på en tv tycker jag nog man kan lägga lite till och få lite bättre.
//Abdreas
1 Guest(s)