July 11, 2002
Vilken webbutik har snabbaste returer som ni har upplevt?
Berätta gärna vilken dag ni skickade, och vilken komponent ni hade skickat in...
Sen undrar jag en sak till, era lokaldatorhandlarna i trakten hur brukar göra om de får in ett trasigt mobo? Ger de bara er ett nytt eller är det tvugna att skicka iväg till sina åf, isåfall hur långt tid brukar ni vänta på att få saken reparerad eller utbytt?
Själv så fick jag igår ut ett nytt mobo på RMA efter 3veckors väntant hos komplett.se, vilket jag tyckte gick alldeles för segt.
Komplett utlåvar att det inte skulle ta mer än 1 arbetsvecka att behandla RMA från den dagen jag skickade.
October 22, 2002
Smirnoff wrote: Vilken webbutik har snabbaste returer som ni har upplevt?
Berätta gärna vilken dag ni skickade, och vilken komponent ni hade skickat in...Sen undrar jag en sak till, era lokaldatorhandlarna i trakten hur brukar göra om de får in ett trasigt mobo? Ger de bara er ett nytt eller är det tvugna att skicka iväg till sina åf, isåfall hur långt tid brukar ni vänta på att få saken reparerad eller utbytt?
Själv så fick jag igår ut ett nytt mobo på RMA efter 3veckors väntant hos komplett.se, vilket jag tyckte gick alldeles för segt.
Komplett utlåvar att det inte skulle ta mer än 1 arbetsvecka att behandla RMA från den dagen jag skickade.
1. snabbast e nog komplett faktiskt..
skickade in ett mobo, det kom efter ca 2 veckor
skickade in cpu, kom ett nytt efter 1 vecka (om inte mer)
2. SIBA SUGER på sånt iaf..
en brännare som gick isönder tog ca 3 månader och dem har inte ens LAGAT den.....*SHIT* :arg:
det brukar iaf ta mer än 1½ månad
3. "Komplett utlåvar att det inte skulle ta mer än 1 arbetsvecka att behandla RMA från den dagen jag skickade"
jaa behandla rmat, inte reperare och skicka tillbaka haha =)
och 3 veckor är faktiskt skit bra, jämnfört med *host* db *host*
1 Guest(s)